SMM – доволі популярний метод, який гарно освоїли в Україні комерційні фірми, які просувають свій продукт у соціальних мережах. Ще 2 роки тому для Укрпошти це було щось незвичне. Своєї сторінки у соцмережі Facebook державне підприємство не мало. Більше того, не було навіть з кого брати приклад. Однак, за рік роботи зібрали аудиторію в 32 тисячі. Все завдяки нестандартному підходу. Пишуть доступною мовою, додають дотепні меми, відповідають на повідомлення. Заборон на те, що можна публікувати, майже немає. Їхній найпопулярніший пост побачили 700 тисяч людей.

Після Євромайдану команді реформаторів сайту Верховної Ради з SMM дали повну свободу. Так на офіційному акаунті законодавчого органу з'явилися котики, герої Шерлока і Гаррі Поттера. А головне з'явився зрозумілий текст про законопроекти, які ухвалюють. Головний секрет успіху у тому, що такі мережі є корисними для читачів. І швидко доносять важливу інформацію.

У Prozorro є додатковий бонус. Сторінка Хабармена Семена – вигаданого хабарника, який втілює усе те, з чим бореться Prozorro. Саркастичні пости героя-лиходія допомагають залучити додаткову аудиторію.

Доволі популярна у Facebook Уляна Супрун постами про медичні поради. Наприклад, розвінченням міфу, що дівчатам не можна сидіти на холодному. Нам зізнається, вести сторінку їй допомагає команда.

Всі теми, які є прописані на Facebook, ми обговорюємо, тоді я їм допомагаю, вони мені допомагають, щоб вони вct прописали,
– розповіла в.о. міністра охорони здоров'я України Уляна Супрун.

Експерти впевнені: рости нам є ще куди. Але державний сектор, зокрема міністерства, загалом вдало ведуть соціальні мережі. І, як не дивно, це одні з найкращих прикладів у світі.

Ми дуже сильно цього недооцінюємо зараз. Якщо подивитися, яка зараз ситуація в Сполучених Штатах, Франції, Німеччині, то середньостатистичне їхнє міністерство, значно гірше працює в соціальних мережах, ніж українське,
– наголосив експерт з інтернет-комунікацій Максим Саваневський.

Але серед прогресивних спеціалістів залишаються ті, які безпорадно користуються таким інструментом, як соціальні мережі. На таких сторінках найчастіше знайдеш привітання керівництва з Днем народженням або звіт, написаний незрозумілою і нецікавою мовою.