Які партії найбільше витратили на рекламу в соцмережах перед виборами
З 25 червня 2019 по 25 жовтня 2020 деякі партії витратили на рекламу в соцмережах понад 250 тисяч доларів. Водночас були й політсили, які такими послугами майже не користувались.
Переважно партії витрачали гроші для основних партійних сторінок у фейсбуці та інстаграмі. Про це свідчать дані про витрати на рекламу українських політичних партій, повідомляє KNSKA.
До теми На рекламу у фейсбуці українські політики витратили понад мільйон доларів: хто в топах
Які партії витратили на рекламу найбільше
- "Голос" – понад 283 тисячі доларів;
- "Європейська Солідарність" – понад 197 тисяч доларів;
- "За Майбутнє" – понад 169 тисяч доларів;
- "Наш Край" – понад 166 тисяч доларів;
- "Слуга Народу" – понад 122 тисячі тисяч доларів;
- "Партія Шарія" – понад 119 тисяч доларів.
Зауважимо, протягом останнього тижня перед виборами витрати партій на рекламу значно зменшились. За цей час найбільше грошей на рекламу у соцмережах виділили "Наш Край", "За майбутнє" та "Партія Шарія".
Які партії не використовували рекламу у соцмережах
Кілька партій у переліку немає. Все тому, що у "Радикальної партії Ляшка" не існує єдиної офіційної сторінки в соцмережах. Відтак неможливо простежити точні витрати на рекламу.
Відповідно до підрахунків фейсбуку, "Батьківщина" не вела рекламної кампанії зі своєї офіційної сторінки. До слова, офіційна сторінка "Національного Корпусу" заблокована у фейсбуці.