Всі матеріали у виданні на екологічну тематику, їх надали журналісти місцевих газет. Збирати номер довелося у режимі дедлайн, хвилювання моря та сильна течія змусили поквапитися - газета була готова за півгодини.

“Газета версталася в екстремальних умовах, видимість мінімальна, хвилі пристойні, в низу холодно”, - каже керівник прес-центру Яна Коваленко.

Щоб створити атмосферу офісу на 6-метрову глибину опустили стіл, стільці та комп’ютер. Газета вийшла на восьми пластикових шпальтах формату А-3. Якщо статті були готові завчасно, то ілюстрації до матеріалів робили власноруч під водою. Для цього використали спеціальний графітовий олівець.

“Властивість така, що він воду відштовхує, особливої складності не має. Єдине, що у воді тебе хитає, але в мене досвід великий, тому складно не було”, - каже художник - дизайнер Олександр Білозеров.

Зі спеціального обладнання також використали фотоапарат з саморобним підводним боксом, які зібрав один з місцевих журналістів. Для створення такої камери умілець, каже, взяв деталі від підводного човна.

“Це об’єктиві від підводного човна, сплави металів, які не бояться солоної морської води”, - каже журналіст Філіп Гончаров.

Ноу-хау ялтинських журналістів занесли у книгу рекордів України, як першу вітчизняну газету зверстану під водою. Представник книги рекордів, каже ідея не нова, але в Україні таке роблять в перше.

“В світі подібні рекорди вже були, максимальна кількість людей, які брали участь в прес-конференції 21. Навіть уряд Мальдів опускалося на дно і проводило нараду пов’язану з екологією”, - каже представник книги рекордів України Ігор Підчібій.

Жодних секретів підводної верстки автори проекту не розкривають, тож, що саме відбувалося під водою й яким чином земним журналістам довелося створити газету під водою залишається загадкою.