"Яндекс" має намір вкладати кошти в проекти, які знаходяться на ранній стадії розвитку.

Серед напрямків, які цікавлять компанію, вказуються нові моделі бізнесу в інтернеті, нові сервіси для широкої аудиторії, мультимедійні технології, рекламні технології та нові інтерфейсні рішення.

Для участі в "Яндекс.Фабриці" необхідно відправити заявку самому "Яндексу" або одному з партнерів компанії.

Команди з якісними ідеями можуть отримати фінансову підтримку в розмірі від 50 до 150 тисяч доларів США. Хоча в компанії не виключають, що фінансування може бути і у кілька сотень тисяч доларів.


Першим іноземним
стартапом "Яндекса"
став Face.Com

"Ми пропонуємо інвестиції для проектів "посівної" і ранньої стадії в обсязі до декількох сотень тисяч доларів на термін до року", — йдеться у прес-релізі компанії.

У період співробітництва з стартапами менеджери "Яндекса" активно працюватимуть з авторами проектів, ділячись своїм досвідом і знаннями.

У "Яндексі" підкреслюють, що за кілька місяців стане зрозуміло, чи комфортно працювати із партенром і намітяться напрямки, по яких співпраця рухатиметься далі.

"Яндекс" працює з стартапами з 2010 року. З метою пошуку нових цікавих проектів компанія вже провела низку заходів під назвою "Яндекс.Старт".

У вересні 2010 року "Яндекс" вперше вклав гроші в іноземний проект — Face.com, що спеціалізується на розробці технологій розпізнавання облич.