Такі висновки зробили дослідники авторитетної компанії GfK Ukraıne, які вивчали чинники, що впливають на добробут молодих людей в Україні віком від 15 до 40 років.

Масштабне соціальне дослідження "Оцінка українською молоддю власного добробуту" ініціював Національний олімпійський комітет України в рамках проекту Olympic moves UA, який він здійснює разом з Кока-Кола. Організаторам важливо було зрозуміти, чим насправді живе сучасна українська молодь, до чого прагне, що робить її щасливішою.

"Підтримка молоді починається з кращого її розуміння", – так коротко визначила актуальність дослідження директор зі зв’язків з громадськістю компанії "Кока-Кола Україна" Олеся Жулинська. Добре почуватися, бути щасливим, на її думку, це стан людини, який зумовлюється не лише матеріальним статком.

Як вважають дослідники, добробут — це сприйняття людиною якості та повноти свого життя. Це також і емоційний стан та здатність протистояти життєвим викликам. За словами провідного менеджера GfK Ukraıne Анастасії Шуренкової, до соціологічного опитування було залучено понад 1300 людей, що репрезентують всю українську молодь.

В основу проведеної оцінки лягло дослідження індексу щастя, розрахунки якого здійснюються у всьому світі з 2006 року. Це дало змогу узагальнити суб’єктивне сприйняття молодими людьми свого добробуту. Респондентам ставили чіткі питання і отримали однозначні відповіді, які допомогли зробити найбільш точні висновки.

Найбільше молодих українців робить щасливими особисте життя. 60% опитаних вважають, що це найважливіший показник для щастя та добробуту.

Майже половина українців задоволені своєю роботою (47%), а третина – безпекою (35%) та матеріальним становищем (29%).

Натомість задоволені станом справ у своєму місті чи селі та залученістю у громадське життя – 27% молоді, а ситуацією в країні лише 11%.

Проте у молоді є істотний потенціал для участі в житті громад, що допомагає їй відчувати себе потрібною та бути позитивно налаштованими до інших.

В цілому згідно з дослідженням щасливими почуваються 58% молодих людей в Україні. Фахівці називають такі результати нейтральними. Для порівняння, подібні до українських, спостерігають цифри у Португалії (50%), Франції (65%) та Угорщині (54%). А у цих країнах громадяни заможніші, ніж в Україні.

Коментуючи результати дослідження, психолог Олександр Білоус відзначив, що у молоді є істотний потенціал і опираючись на конкретні позитивні та успішні аспекти свого життя, вона може відчувати себе щасливою, незважаючи на негативні чинники.

"У молодих людей є запит на залучення до громадського життя – погодилася Олеся Жулинська, - і відповідаючи на такий запит молоді, соціальні проекти Кока-Кола в Україні спрямовані на підтримку та розвиток молоді та посилення її участі громадах".

У свою чергу Президент НОК Сергій Бубка зазначив, що залученість молоді у спорт теж є важливим джерелом для покращення добробуту.

Завдяки олімпійському рухові молодь має можливість відчути себе частиною спортивної спільноти – вболіваючи за національну команду, чи беручи участь у змаганнях, наприклад у таких проектах, як Olympic moves UA. Усі ці речі підвищують якість життя молоді,
– заявив Президент Національного олімпійського комітету України.

Для ще більшого залучення молоді партнери пішли далі і разом з командою найбільшої української студії FILM.UA підготували мотиваційні відеоролики. Сім короткометражок режисера Олега Толмачова присвячені основним олімпійським та загальнолюдським цінностям, які підтримує українська молодь. У коротких надихаючих історіях показано, як олімпійські цінності допомагають молодим людям досягати не тільки висот у спорті, але й успіхів у звичайних буденних ситуаціях, почуватися оптимістично, відчути радість від життя.

У ролі акторів участь взяли Олімпійські чемпіони та призери, медалісти світових та європейських чемпіонатів: Сергій Бубка, Ольга Харлан, Юрій Чебан, Олег Верняєв, Жан Беленюк, Ольга Саладуха, Ілля Кваша, Георгій Зантарая та інші.