Жителі Західної України мали доступ до європейських парфумів. Тож галицькі панянки були більш розвинуті в цьому плані, ніж київські дами. Коли до влади прийшли "Совєти", починається розвиток радянської парфумерної промисловості. Фабрики відкривають по всьому Союзу.
Потрійний одеколон – найдешевший і найбільш доступний чоловічий парфум. Його наносять на обличчя після гоління. А жінки використовують як ліки. На його його основі роблять мазі й бальзами, ним натирають ноги і дезінфікують рани.
Школярі заправляють ним фломастери і протирають головки магнітофонів. А пролетаріат не хоче рівнятись на Алена Делона і вживає потрійний як алкогольний напій. А ось цей аромат уже не був таким популярним серед п’яничок, бо коштував дорожче.
Ще одна гордість радянських парфумерів – жіночий аромат із гучною комуністичною назвою – "Красная Москва". Напевно, найбільш класичний запах починаючи з шістдесятих і аж до розвалу Союзу.
Читайте також: Згадати все. Як в Україні з’явилися перші мобільники
Ще один елемент брендування парфумів – це флакон. Їх, як правило, не викидали після того, як закінчувались пахощі. Ну, по-перше, тому що баночка красива сама по собі.
По-друге, використаний флакон зберігав запах. Туди заливали спирт або воду. І в такий нехитрий спосіб продовжували аромату життя. А ще використану баночку ставили в шафу чи сервант, щоб добре пахло.