Нова модель серйозно відрізняється від попередньої - тут і свіжий дизайн, і просторіший салон, і багатше оснащення. Але про все по-черзі.

Передусім, третій Superb виглядає більш виразно і, можна сказати, трохи зліше від попередників.

Фари у простіших версіях галогенові, у дорожчих - біксенонові зі світлодіодними елементами.

Окрема увага - на цікавій формі решітки радіатора та задній світлотехніці. Загалом, попри чималі габарити авто має легкий вигляд.

Сконструювали Superb на всефольксвагенівській модульній платформі MQB, яка також лежить в основі новенького VW Passat B8. Вона дозволила "чеху" скинути зайві 75 кг, а також наростити колісну базу на 80 мм (до рекордних 2841 мм). Взагалі модель помітно побільшала: довжина збільшилась на +28 мм (4861 мм), ширина - аж на 5(!) см (1864 мм), а висота - на 6 мм (1468 мм).

Усе це позитивно вплинуло на розміри салону. У попередніх "Супербах" ні передні, ні задні пасажири не скаржились на тісняву, а тепер запас простору для колін та над головою збільшився до непристойності. Багажник теж роздули до розмірів легкої комерційної техніки - 625 літрів!

Інтер'єр оформили у строгій, навіть офісній стилістиці, що добре імпонує солідному екстер'єру.

А ще - тут серйозний перелік оснащення, якому позаздрять конкуренти. Зокрема, на вибір доступні 4 мультимедійні системи. Топовий 610-ватний Columbus має 12 динаміків, вихід в інтернет LTE та Wi-Fi всередині машини. Усі системи заточені під інтеграцію з Android-пристроями та продукцією Apple. Також тут є тризонний клімат-контроль, панорамний дах, камера заднього бачення. Є навіть тримачі для планшетів на задньому ряді і парасольки у передніх дверцятах.

Також новий Superb отримав електронну імітацію блокування міжколісного диференціалу XDS+, ESP й електронне стоянкове гальмо. Перелік систем безпеки теж вражає: автоматичне гальмування на міських швидкостях, бічні подушки на задньому ряді, асистент руху в смузі, розпізнавання дорожніх знаків і моніторинг сліпих зон з контролем виїзду з парковки заднім ходом.

Гама двигунів складається аж з 8 позицій. Серед них 5 бензинових турбоагрегатів серії TSI об'ємом 1.4-2.0 потужністю від 125 до 280 к.с. Три дизелі TDI об'ємом 1.6 та 2.0 розвивають 120, 150 і 190 к.с.

Коробки передач: 6-ступінчата "механіка", "роботи" DSG-6 та DSG-7. Привід - стандартно передній, однак найпотужніші версії можна обладнати й повнопривідною системою на базі муфти Haldex п'ятого покоління. Найслабший дизель споживає лише 3,7 л пального на 100 км, а найпотужніший бензиновий мотор дозволяє розігнатися до 100 км/год за 5,8 с!

Публічний дебют нової Skoda Superb відбудеться на початку березня на Женевському автошоу. Європейські продажі стартують в червні. Ціни обіцяють залишити на рівні попередника.