Змінюють одежину перед виборами: що нового вже встигли пообіцяти політики
Що б не відбувалося в Україні та за її межами, політики зараз роблять тільки одне – активно працюють на свою передвиборчу кампанію.
Чотири роки тому Порошенко обіцяв "жити по-новому", а сьогодні закликає просто вірити в розвиток.
Читайте також: Які технології впливу на результати виборів задіють кандидати в президенти?
Для президента вибори 2019 – лише друга кампанія. Зажити зовсім "по-новому" не вдалося, бо корупція не зникла, ціни зростають, війна триває. Хоча є і досягнення, на яких на Банковій і вирішили зробити акцент – армія, віра та мова.
Реклама Петра Порошенка
Лише друга політична кампанія – це і для Олега Ляшка, який уже встиг наобіцяти золоті гори своїм виборцям. Цього разу депутат і відомий лотерейний щасливчик апелює не лише до бабусь і фермерів, він сподівається на підтримку ще й шахтарів.
Олег Ляшко – лідер "Радикальної партії"
Юрій Бойко зараз агітує за мир і обіцяє закінчити війну. Політик, який завжди належав до табору проросійських, останнім часом почав приховувати свою прихильність до Москви.
Перед виборами політики проводять соціологічні опитування, аби з'ясувати, що очікують виборці.
"Це є нормальним для політиків-популістів, тому що вони завжди міняють свою одежину", – сказав політичний аналітик Тарас Березовець.
Програмні обіцянки змінюються в залежності від симпатії українців. Політичні сили, як маркетологи та соціологи, намагаються дізнатися, що сьогодні важливо їм пообіцяти. І саме це вони пишуть на своїх рекламних повідомленнях,
– наголосив політичний аналітик Олександр Солонтай.
Та попри постійну зміну гасел, є стабільний лейтмотив - безпрограшний варіант звинувачувати в усіх помилках і руйнації чинну владу. На такому залякуванні та тиску намагаються привернути до себе виборців чимало політиків. Хоча це може зіграти злий жарт з ними самими.
Більш детально про особливості виборів президента в матеріалі: Вибори президента: що потрібно знати українцям?
Політична гра триватиме ще півроку до дня тиші перед президентськими виборами. Адже навіть власні старі обіцянки відмовитись від масованих рекламних атак на виборця – політики не виконують.