Чому компанія втратила дохід
Зниження прибутковості компанія пояснює зростанням витрат і падінням попиту в Китаї, який залишається її найбільшим ринком. Про це повідомляє 24 Канал з посиланням на Reuters.
Дивіться також Які авто з Китаю: купували українці у лютому
Як наслідок, Porsche переглянула середньостроковий цільовий рівень рентабельності, знизивши його з 17 – 19% до 15 – 17%.
Скорочення персоналу та нові виклики
Porsche продовжує оптимізацію витрат і скорочує штат. У 2024 році компанія звільнить 2 000 співробітників на додачу до 1 900, про які було оголошено раніше. У другій половині року розпочнуться переговори з профспілками щодо можливих подальших скорочень.
Рекордне падіння акцій і майбутні прогнози
Минулого місяця акції Porsche впали до історичного мінімуму після того, як компанія попередила про зниження рентабельності у 2025 році до 10 – 12%. Це пов’язано з очікуваним скороченням прибутку на 800 мільйонів євро, зумовленим поверненням до випуску автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння та гібридів.
Зниження продажів у Китаї
Китай залишається ключовим ринком для Porsche, проте продажі там впали на 28%, що суттєво вдарило по фінансових показниках. Як і материнська компанія Volkswagen, автоконцерн прагне скоротити витрати та досягти довгострокової рентабельності у 20%.