Останньою краплею, кажуть учасники пікету, стала чергова загибель їхнього товариша під колесами авто. 2 серпня на нього наїхав автомобіль на мосту Патона.

“Київ - єдине велике європейське місто, в якому немає ні одного метра, не те, що кілометра, велодоріжок. Це не так дорого коштує. Принаймні, ось як тепер кажуть, побудувати велодоріжки на мостах, тому що мости - це вузькі місця в Києві, де велосипедистам просто немає місця, їх збивають, калічать і так далі”, - каже велосипедист Костянтин.

“Люди гинуть постійно, особливо на мостах, особливо, коли темно на вулицях - це по-справжньому небезпечно”, - додав велосипедист Сергій.

Вирішення питання зі спеціальними велосмугами на дорогах значно покращить ситуацію, певні велосипедисти. Втім, наголошують, до вирішення проблеми необхідно підходити комплексно - прокладати подібні маршрути необхідно по усіх районах столиці, спеціально їх маркувати, встановлювати дорожні знаки та облаштовувати велопарковки. Для авто-водіїв, що порушують правила, пропонують встановити серйозні покарання.

“Дуже часто трапляються випадки, коли машини на смерть збивають велосипедистів. Це трапляється через низьку культуру наших водіїв. І мені, наприклад, по Києву незручно пересуватися. Я повинна їхати по дорозі на велосипеді. Ніяких спеціальних знаків для велосипедистів не передбачено, тому часто можуть траплятися аварії”, - розповідає велосипедистка Катерина.

“Зараз ми, по-суті, користуємося загальними дорогами з автомобілями і не завжди виходить, що нас пропускають. Тобто, в більшості випадків - не пропускають. Є люди, які більш досвідчені і вони можуть безпечно більш-менш пересуватися, а є хлопці, які тільки по тротуарах і їздять”, - каже велосипедист Олександр.

Нагадаємо, програму з облаштування та розвитку велосипедних доріжок прийняли ще 2 роки тому, погодили у Головному управлінні транспорту Києва, "Київдорсервісі", "Київавтодорі", ДАІ Києва та Асоціації велосипедистів. За нею вже до кінця наступного року у столиці мали б прокласти 17 веломаршрутів. От тільки роботи ще навіть і не починали.