Перший зліт у небо і одразу аварія. Авіамоделіст із Естонії здіймаючи у повітря російський ІЛ не угледів крилату машину білоруса. У результаті - обидва літаки розлетілись вщент.

"Мотор знайдемо, крила ні місці. Моделі після ремонту ще якийсь часу живуть. Правда, ця у нас буде вже, як пам'ятний будинок", - каже авіамоделіст з Естонії Геннадій Гусев.

На змаганнях представили літаки різних часів від моделей Першої світової війни і до сучасних, реактивних. Професійний пілот Олександр Якімчук над своїм дітищем - японським торпедоносцем B5 H N2 накадзімо працював майже рік. Ця модель найдорожча із представлених. Літак здатен злетіти на висоту до п’яти кілометрів.

"Дана модель, ми її самі виготовляли. Вона дозволяє витримати удари в повітрі. У моделі використовуються японські знаки, встановлений японський двигун", - каже авіамоделіст Олександр Якімчук.

А ось Ігор Преподобній підчепив авіавірус в дитинстві. Перший свій летальний апарат збирав три роки. З тих пір і "захворів” небом. Сьогодні він не змагається, а виконує показовий виступ гігантським німцем Есбахом. Ця сучасна машина важить до 12,5 кілограмів. Крім того, розганяється до 370 метрів за секунду.

"Там у мене стоїть додатковий бак і спеціальна пумба, яка спеціальну рідину під тиском заганяє у вихлопну трубу, яка при температурі вихлопних газів вона випаровується в білий шлейф", - каже член журі Олександр Преподобний.

Авіамоделізм задоволення не з дешевих. Нова модель може коштувати до п’яти тисяч доларів.