Катастрофа Ан-26 біля Чугуєва: опублікували схему повітряного руху на військовому аеродромі

4 жовтня 2020, 19:16
Читать новость на русском

Командування Повітряних сил ЗСУ оприлюднило візуалізацію схеми повітряного руху на військовому аеродромі поблизу Чугуєва на Харківщині. На ній, зокрема, зображено останні хвилини перед падінням Ан-26, на борту якого перебували курсанти та офіцери.

Схема повітряного руху перед катастрофою Ан-26

Командування Повітряних сил опублікувало її у фейсбуці. Також тут підкреслили, що такою схемою керуються в авіації Повітряних Сил і в усьому світі. На кадрах видно два літаки Ан-26 (на борту Ан-26Ш перебували курсанти та офіцери) і як кожен із них заходить на посадку.

До теми Уруський про розслідування трагедії з Ан-26: Є питання до організації польотів і до дій екіпажу

У повітряних силах пояснюють:

  • під час виконання польотів "по колу" двох і більше літаків одночасно, керівник польотів на аеродромі вже зі зльоту кожного наступного літака вибирає такий інтервал між ними;
  • він дозволяє "не заважати" екіпажам один одному та безпечно виконувати свої польотні завдання на ділянках:

– після зльоту,

– під час польоту до другого розвороту,

– під час польоту до "третього",

–під час виникнення ускладнених ситуацій в польоті.

Підкреслюємо, ця схема не є доказовою базою, але стане корисною для галасливих "експертів". Разом з тим запевняємо, що Повітряні Сили максимально сприяють слідству, надали усі матеріали для експертної оцінки,
– наголосили в Повітряних силах.

Також військові льотчики закликали всіх членів комісій, що розслідують причини трагедії, провести неупереджене та якісне розслідування.

Катастрофа Ан-26 біля Чугуєва: дивіться відео візуалізації схеми повітряного руху на військовому аеродромі

Що цьому передувало:

  • Голова ОДА Олексій Кучер в ефірі одного з українських телеканалів розповів, що Ан-26 не отримав права пріоритетної посадки, хоча мав пошкодження. Натомість перед ним сідав інший борт, справний.
  • У літаку, якому дозволили сісти першим, перебував син командувача ВПС Дроздова.
  • Зі свого боку, Дроздов заявив, що ніякої вказівки керівнику польотів не робив.
  • За його словами, літак, який розбився, перед посадкою ще мав пролетіти 6 кілометрів і зробити розворот. Тоді як другий літак (який із сином Дроздова на борту) пролетіти мав лише 4 кілометри до аеродрому.

Актуально Авіакатастрофа Ан-26: на місці трагедії відправили панахиду за загиблими – фото, відео

Головне про падіння військового літака на Харківщині

  • Ввечері 25 вересня у Харківській області біля Чугуєва поруч із дорогою впав військовий літак Ан-26 та одразу загорівся.
  • На його борту перебували 27 осіб (7 офіцерів і 20 курсантів). На жаль, 26 людей загинули (22 тіла знайшли на місці і ще 3 осіб виявили під час пошуків).
  • Вижити вдалося курсанту В'ячеславу Золочевському. Зараз він перебуває у лікарні та його стан покращується.
  • За даними РНБО, падіння військового літака сталося під час виконання навчально-тренувального польоту.
  • За інформацією СБУ, командир екіпажу літака перед катастрофою доповів про відмову лівого двигуна та запросив захід на посадку. Згодом у ДБР версію про відмову двигуна спростували.
  • Міністр оборони Андрій Таран каже, що судно, скоріш за все, зачепилося крилом за землю.
  • Наразі слідство перевіряє такі версії:
    – катастрофа внаслідок технічної несправності агрегатів літального апарату;
    – катастрофа внаслідок неналежного виконання своїх службових обов'язків екіпажем;
    – неналежне виконання службових обов'язків особами, які були відповідальними за керування польотами;
    – неналежне технічне обслуговування літака та підготовки його до польоту.


Авіакатастрофа біля Чугуєва 25 вересня / Інфографіка 24 каналу

Усі деталі падіння військового літака біля Чугуєва читайте за цим посиланням.