Робот, що вміє змінювати свій колір
Робот-"хамелеон" - розробка дослідників із китайського Університету Уханя. Її секрет у так званих "плазмонних дисплеях" — скляних панелях, поверхня яких вкрита безліччю мікроскопічних отворів діаметром усього 50 нанометрів. Пластини покриті тонким шаром золота, а поверх нього — електролітним гелем з іонами срібла.
Під дією електричного поля іони срібла притягуються до частинок золота, змінюючи таким чином колір. Наразі сенсор, який стежить за навколишнім середовищем, здатний розпізнавати тільки три основні кольори: червоний, синій та зелений. Тож китайські вчені ще працюють над удосконаленням свого винаходу.
Антена із морської води
Mitsubishi впіймала сигнал цифрового телеканалу на воду. Японська компанія створила мобільну антену зі струменя морської води. Солона вода, хоч і програє в електропровідності металам, однак здатна отримувати та передавати радіосигнали.
Розробники стверджують, що їм вдалося розрахувати оптимальний діаметр водяного струменя, досягнувши коефіцієнт корисної дії близько 70%. Суттєвою перевагою "водяних" антен перед сучасними громіздкими пристроями є їхня мобільність: вдосконаливши, їх легко буде монтувати як на узбережжі, так і у відкритому морі.
Особистий гібрид літака та гелікоптера
Joby S2 — 16-гвинтовий гібрид літака та вертольота на акумуляторах. Одного заряду мало б вистачити на понад 300 кілометрів лету.
12 похилих гвинтів забезпечать вертикальний зліт та посадку, а коли складуться в небі, "штовхати" літак будуть інші чотири гвинти, розташовані позаду крил та на хвості апарата. Поки це лише концепт, втім автори ідеї уже підрахували: випуск одного літака-гібрида обійдеться орієнтовно у 200 000 доларів.
Хтозна, можливо вже у недалекому майбутньому люди літатимуть на роботу та у справах на таких-от "літакогелікоптерах".
Дивіться також: Найбільша у світі сонячна електростанція та "стояче крісло" для роботи на ногах