Відповідне відео з'явилося у мережі 26 травня. На ньому показано, як залишки літака тягнуть у невідомому напрямку. Низка ЗМІ припускали, що "Мрію" повезли на утилізацію.

До теми Авіалінії Антонова перенесли базу з Гостомеля до Лейпцига

"Мрію" не везуть на утилізацію

Куди повезли літак – у ДП "Антонов" не повідомили, але там запевнили, що інформація про те, що "Мрію" перетворять на брухт, неправдива. А саме відео зняли та поширили невідомі люди без отримання дозволу та навіть попередження.

В мережі інтернет широко розповсюджується хибна інформація про "вивезення з аеропорту "Київ-Антонов-2" агрегатів літака Ан-225 "Мрія" з метою їх подальшої утилізації"… Відео, яке послужило основою для поширення зазначеної недостовірної інформації, було відзняте "піратським" способом та поширене без погодження з ДП "АНТОНОВ" та відповідними державними органами. Просимо Вас не поширювати інформацію з неперевірених джерел,
– написали в пресслужбі "Антонов".

У відомстві наголосили, що тісно співпрацюють зі слідчими органами, щоб зібрати докази злочинів, здійснених російськими окупантами.


Залишки "Мрії" / Фото 24 канал

Легендарну "Мрію" зруйнували на початку повномасштабного вторгнення

27 лютого стало відомо, що у боях за аеродром Гостомеля окупанти знищили флагман української авіації Ан-225 "Мрія" влучанням ракети. Пошкодження були настільки серйозними, що вартість відновлення навіть неможливо оцінити.

Літак Ан-225 – найбільший літак у світі, гордість України. Більше про це судно, яке має декілька рекордів, розповів 24 каналу його пілот Дмитро Антонов. Він повідомив, що була можливість перемістити "Мрію", проте чомусь це не зробили.

В Україні говорять про відновлення Ан-225

  • Днями президент Володимир Зеленський заявив, що має намір збудувати ще один літак "Мрія". Цей проєкт він хотів би присвятити льотчикам, які загинули в боротьбі за Україну. Він зауважив, що це питання не грошей, а "питання амбіцій".
  • У ДП "Антонов" раніше розповіли, що деякі основні агрегати для планера літака є в наявності. Але нова "Мрія" має відповідати сучасним та перспективним нормам льотної придатності й бути обладнана відповідно до переліку завдань, які вона буде виконувати.
  • Обсяг фінансування та можливість використовувати залишки літака визначатиме спеціальна комісія, яку наразі створюють під егідою ДК "Укроборонпром".

Пілот Антонов про зруйновану "Мрію" та російських пілотів: дивіться відео