"Аська" відмовляється від реклами
Сервіс обміну короткими повідомленнями ICQ найближчим часом відмовиться від реклами. Про це повідомили представники власника сервісу Mail.Ru Group.
Точні терміни відмови від реклами не називаються, проте підкреслюється, що вже ведуться роботи в цьому напрямку. В даний час рекламу користувачам показують, зокрема, у вікні діалогу офіційного клієнта ICQ.
Колишній власник месенджера, американська корпорація AOL, намагалась боротись з неофіційними клієнтами для ICQ, оскільки ті не відображали банери з рекламою. Для цього AOL вносила зміни до протоколу сервісу, проте розробники альтернативних клієнтів знаходили можливість продовжити нормальну роботу своїх додатків.
Навесні 2010 року фонд DST, пізніше перейменований в Mail.Ru Group, придбав ICQ. Через рік протокол месенджера офіційно відкрили для розробників сторонніх додатків. Для цього альтернативні клієнти повинні бути некомерційними і не розсилати спам.
Як раніше повідомлялось, головні конкуренти на ринку мобільної реклами, компанії Google та Apple, майже одночасно покращили умови для рекламодавців.