Про це в ефірі 24 каналу сказав директор Консалтингової групи А-95 Сергій Куюн. Він зазначив, що така нова логістика витискає ресурси, які мають автозаправні станції.

До теми Дефіцит пального зникне через тиждень за незначного подорожчання, – Мінекономіки

"Вони порахували, що возити немає сенсу, або він невеликий. Хтось привіз, але здебільшого люди утрималися й не завозили бензин. Тому ринок за цей час зменшився", – сказав Куюн.

Немає мінімальної рентабельності

За словами експерта, уряд не планує повністю відпускати ціну на паливо. Є побоювання, що вартість злетить, але навіть це не розв'яже проблему з постачанням.

Навіть якщо поставити 100 гривень за літр, то бензин не з'явиться. Його просто немає. Його ніхто не привіз. Якби 100 гривень поставили на початку місяця, то він би сьогодні був. Але зараз ситуація потребує часу,
– сказав Куюн.

За його словами, ціна зараз нічого не вирішить – хоч бензин буде, але його все одно ніхто не купуватиме, бо дуже дорого. Куюн зазначив, що Кабмін може схилятися до думки про корегування формули. Тобто закласти більше витрат на логістику і зробити це постачання з мінімальною рентабельністю. Також є план уряду щодо допомоги ринку транспорту в переговорах з європейськими колегами.

"Якщо сьогодні ми купуємо бензовоз дизельного палива, то він коштуватиме 44 гривні за літр. А дозволена урядом ціна – 40,5 гривень. Тобто купуєш бензовоз за 46, ще 2 гривні – твої витрати на збут", – пояснив Куюн.

Зауважте – Куюн про ситуацію з паливом: дивіться відео

Пальне в Україні: останні новини

  • Останніми тижнями в Україні спостерігають дефіцит пального на заправках. Проте бензину точно має вистачити для армії та бізнесу, який постачає товари.
  • Погіршило ситуацію й те, що Росія за час війни зруйнувала приблизно 20 українських нафтобаз, а також Кременчуцький нафтопереробний завод.
  • Окремі мережі АЗС підвищили ціни на паливо, ігноруючи граничні межі від уряду. Крім цього, встановлюють обмеження – продають до 10 літрів на один бак.