"Ми придумали "Подорожник", – повідомив зі сцени учасник команди №11. "Більшість з нас не задоволені водіями служби таксі?", – продовжив він.

Більшість із нас кивнула б головою, згадавши усі ляпи під час поїздок у таксі.

Ідея команди полягає в тому, щоб використовувати Big Data для виявлення спільних знайомих і загальних інтересів водія та пасажира, щоб усім було комфортно.

"Уявляю ідеального водія з чистою машиною, ароматизатором Miller Harris, частіше мовчазного, а якщо вже й говорить, то тільки про бургундське Піно Нуар, цитує Пелевіна і Драйзера, розбирається в кераміці та порцеляні. Так з таким же можна навіть з Києва до Львова. І грошей не шкода! Геніально!", – написала Марія Якуш після відвідування хакатону Big Data Lab, який організував Vodafone Україна.

Big Data – це не просто "великі дані", аналіз та управління яких не піддається обробці традиційними методами через великі обсяги, а щось значно більше й масштабніше. Це дуже корисна річ для обробки даних і перетворення їх в корисну інформацію для спрощення життя всім нам.

Проте в Україні Big Data аналітиків дуже мало. У Vodafone Україна півроку тому замислилися над цією проблемою і почали організовувати потрібний захід. Саме так з’явилась Big Data Lab.

На участь у хакатоні Big Data Lab надійшло 1,5 тисячі заявок. І лише 300 експертів були відібрані. Саме вони представляли свої ідеї. А 14 команд стали фіналістами: хлопці зробили кейси для "Укрпошти", для маленьких готелів, які не можуть собі дозволити розміщення на Booking, запропонували оптимізувати нічний транспорт у Львові, поліпшити доставку і навіть зробити чат-бота, який допомагав би безпечно добиратися додому вночі. Це сама ті речі, які нас турбують і дратують.

"Подорожник" також став фіналістом і ввійшов до числа найкращих проектів.

Завдяки Big Data Lab, є надія на те, що ми зможемо вибирати таксистів "за інтересами", безпечно добиратися додому, жити в недорогих, але класних готелях, адже якісь з проектів обов'язково будуть реалізовані. А які саме – можна буде дізнатись після 30 січня.