Коли LinkedIn у 2014 році запрацював у Китаї, то було погоджено дотримуватись вимог китайського уряду. Сьогодні ж компанія Microsoft заявила, що зіткнулася "зі значно складнішим робочим середовищем і більш жорсткими нормативними вимогами".

Цікаво Жодних заторів і безпека на вулицях: як технології поліпшують життя міст, – думка експерта

Натомість наприкінці 2021 року для китайців запустять сервіс InJobs. Його створили спеціально для Китаю. Там будуть такі ж функції, як у LinkedIn, однак, без новинної стрічки, а також можливості поширювати інформацію та публікувати матеріали.

Як пояснив ситуацію старший віцепрезидент LinkedIn Мохак Шрофф

Наша нова стратегія для Китаю – зосередити свою увагу на тому, щоб допомогти китайським професіоналам знайти роботу в Китаї, а китайським компаніям – знайти хороших кандидатів,
– поділився він.

Мохак Шрофф також доповнив, що не припинять роботу з китайськими установами, адже хочуть допомогти їм створити кращі економічні можливості.

Що таке LinkedIn

Це соцмережі для пошуку і встановлення ділових контактів. У LinkedIn зареєстровано понад 774 мільйонів користувачів, що представляють 150 галузей бізнесу з 200 країн.