Коли LinkedIn у 2014 році запрацював у Китаї, то було погоджено дотримуватись вимог китайського уряду. Сьогодні ж компанія Microsoft заявила, що зіткнулася "зі значно складнішим робочим середовищем і більш жорсткими нормативними вимогами".
Цікаво Жодних заторів і безпека на вулицях: як технології поліпшують життя міст, – думка експерта
Натомість наприкінці 2021 року для китайців запустять сервіс InJobs. Його створили спеціально для Китаю. Там будуть такі ж функції, як у LinkedIn, однак, без новинної стрічки, а також можливості поширювати інформацію та публікувати матеріали.
Як пояснив ситуацію старший віцепрезидент LinkedIn Мохак Шрофф
Наша нова стратегія для Китаю – зосередити свою увагу на тому, щоб допомогти китайським професіоналам знайти роботу в Китаї, а китайським компаніям – знайти хороших кандидатів,
– поділився він.
Мохак Шрофф також доповнив, що не припинять роботу з китайськими установами, адже хочуть допомогти їм створити кращі економічні можливості.