Дослідження ілюструє, які чинники спонукають людей і заважають їм здійснити покупку онлайн або у фізичному магазині. На це звернуло увагу видання Retailers.
До теми Як не витрачати зайвого на старті нового бізнесу
Що спонукає закупитися онлайн
Основні переваги покупок в інтернеті – доставка додому та широкий асортимент товарів. Загалом на віртуальний шопінг споживачів мотивує комфорт. Майже половині опитаних "простіше купувати" і "легше порівнювати" товари онлайн.
Стимули для покупок в інтернеті / Інфографіка YouGov
Ще одна ключова перевага інтернету – "нескінченна" різноманітність товарів, адже їх асортимент не обмежений простором магазину. Утім, занадто великий вибір навпаки переобтяжує частину покупців.
Що заважає здійснити покупку онлайн
Основних бар’єрів два:
- Треба платити за доставку плюс довго чекати на товар.
- Немає можливості фізично взаємодіяти з товаром: спробувати, доторкнутися, приміряти.
Бар'єри для покупок в інтернеті / Інфографіка YouGov
Крім того, 39% покупців не влаштовані умовами повернення товарів, а більше третини опитаних переймається через безпеку персональних даних.
Чому люди обирають офлайн-магазини
62% споживачів здійснюють покупки у фізичних магазинах, тому що там можна побачити товар на власні очі, спробувати його на дотик тощо. Жодна сучасна технологія поки не здатна повністю повторити ефект від фізичного контакту з продуктом. Також магазини виграють у загальній швидкості транзакції, особливо коли потреби невідкладні.
Крім того, 17% опитаних обирають офлайн-покупки, бо їм подобається ходити на шопінг з рідними чи друзями.
Стимули для покупок у фізичних магазинах / Інфографіка YouGov
У чому мінус звичайних магазинів
- В основному шопитися офлайн заважають соціальні обмеження через пандемію.
- Третина опитаних вважає, що у фізичних магазинах менше вигідних пропозицій та знижок.
- Ще один мінус – незручна інфраструктура: відсутність магазину поблизу або проблемна парковка.
Бар'єри для покупок у фізичних магазинах / Інфографіка YouGov