Зворотний зв'язок – важливий компонент будь-якої справи, розповідає Бізнес 24. Завдяки йому менеджери скеровують працівників на правильний вектор, а вони, своєю чергою, зростають та приносять ще більше цінності.

Буде цікаво Особливості планування: як зберегти гнучкість, не збиваючись зі шляху

Разом зі Škoda розповідаємо про те, як надавати зворотний зв'язок в такий спосіб, щоб отримувати від нього лише позитивні дивіденди.

Можливість розвитку і підтримка

Коли зворотний зв’язок спрямований лише на критику без пропозицій щодо вдосконалення, працівник може втратити впевненість у своїх силах. Натомість варто надавати конкретні рекомендації для розвитку й пропонувати допомогу.


Правильний фідбек завжди мотивує / Фото Pexels

Акцентуйте увагу на тому, що всі ми можемо приймати неправильні рішення, ба навіть більше – через них пролягає шлях прогресу. Слід підтримувати у складних ситуаціях та фокусуватися на подіях, а не на людині.

Конструктив з мотивацією

Конструктивна критика завжди доречна, однак оголошувати її треба в позитивній ноті. В іншому випадку, працівник почує резюме своїх проблем та помилок, що навряд чи спонукає його активно рухатися вперед.


Спонукайте до розвитку та руху вперед / Фото Pexels

Краще описати схожу ситуацію, яка траплялася з вами, і розказати про шлях вирішення проблеми. У такий спосіб ви не лише поділитеся досвідом, а й підвищите рівень свого авторитету.

Спочатку – зусилля, потім – результат

Постійна увага до недоліків може знизити мотивацію працівників. Варто визнати та відзначити зусилля, які вони прикладають, навіть якщо кінцевий результат ще потребує вдосконалення. Це допоможе підтримувати "заряд" на досягнення вищих результатів.


Результат починається зі старань / Фото Pexels

Якщо вас цікавить довгостроковий розвиток, то саме процеси відіграватимуть ключову роль. Якщо підтримувати імпульс їх покращення, то результат неодмінно прийде.

Автомобіль, який транслює особливий меседж

Вийти на новий рівень ефективності та встигати більше за день вдасться з власним автомобілем. У такому разі проблема пересування як містом, так і країною просто зникає. Це однозначна перевага для будь-якого підприємця, оскільки власна справа вимагає розв'язання багатьох питань. Часом діяти потрібно дуже швидко, адже від прийнятих рішень залежить майбутнє бізнесу.

Проте ефективне пересування не виключає потребу в комфорті – автомобіль не має доставляти додаткових клопотів. На щастя, сучасний ринок пропонує унікальні моделі з вагомими перевагами. До прикладу, варто звернути увагу на нову Škoda Karoq, якою можна керувати навіть за допомогою смартфона.

Так, із застосунком можна стежити відразу за низкою показників, що значно спрощує життя. Зокрема, з будь-якого куточка світу власник автомобіля Škoda Karoq може побачити:

  • де саме перебуває машина;
  • чи зачинені у неї двері та багажник;
  • чи не розряджений акумулятор;
  • скільки пального залишилось у баку.

Це допоможе ефективніше використовувати свій час. Наприклад, якщо закінчується пальне, власник нової Škoda Karoq може врахувати це у своєму розкладі на день та заздалегідь заїхати на заправку.


Škoda Karoq – авто, створене для комфорту водія та пасажирів / Фото Škoda

Ще одна перевага – можливість розпланувати свій шлях перед тривалою поїздкою, враховуючи такі моменти, як готелі, заправки чи просто піт-стопи для відпочинку. Цей маршрут можна завантажити через смартфон на Škoda Karoq, і вбудована навігаційна система під час поїздки поведе необхідною дорогою. Це значно спростить подорожі для водіїв та пасажирів.

Зі Škoda Karoq також буде значно легше паркуватися, адже система знає точні місця. Така функція суттєво зекономить час водієві, наприклад, перед важливою зустріччю. І навіть якщо випадково забути, де залишили свій Škoda Karoq, – це не проблема, адже інформація про місце розташування авто міститься у смартфоні.