Компанія Meta показала свій звіт за ІІ квартал 2023 року. Цікаво, що показники розміру аудиторії показали дуже хорошу динаміку.

Читайте також Технології, аграрії, маркетинг: які сфери повинні стати "золотою жилою" майбутнього

Як виросла аудиторія Facebook

Місячний показник аудиторії соціальної мережі вперше перевалив за позначку у 3 мільйони. Це неймовірний показник для компанії, яку часто критикують за те, що молодь ігнорує соціальну мережу та обирає альтернативні варіанти.

В день Facebook в середньому переглядає близько 2 мільйонів користувачів. Якщо ж зібрати дані усіх продуктів Meta (WhatsApp, Instagram, Facebook Messenger, Facebook і тепер Threads), то їх місячна аудиторія покаже ледь не половину населення Землі.

Аналітики припускають, що популярності Facebook сприяли Reels. Короткі відео програються близько 200 мільярдів разів щодня. Також Цукерберг похизувався ростом соціальної мережі Threads, платформу вже вподобали десятки мільйонів користувачів.

На тлі позитивних новин акції Facebook виросли на 7%. Єдиним невтішним фактором став проєкт Reality Labs, витрати на нього склали понад 21 мільярд доларів, а доходи – в десятки разів менші.