Як стартапу це вдалося Влад Яценко розповів в ексклюзивному інтерв'ю 24 каналу. Повну версію розмови з успішним підприємцем читайте за посиланням.
Цікаво Знати, а не здогадуватись: як Big Data скорочує шлях до клієнта
Чому Revolut не витрачає гроші на рекламу
Компанії Revolut вдалось наростити клієнтську базу у понад 16 мільйонів користувачів всього за 6 років. Команда стартапу, за словами Влада Яценка, розробляє свій додаток та цифрові продукти таким чином, що вони є прогресивнішими та набагато кращими, ніж у конкурентів.
Досягти успіху вдалось без жодної реклами, адже Revolut наслідує стратегію рекомендацій – задоволені користувачі радять сервіс своїм близьким та знайомим.
Ми робимо клієнтів задоволеними нашою продукцією. Коли вони нас рекомендують, ми економимо на рекламі. Потім інвестуємо гроші, які вдалось заощадити, у вдосконалення наших продуктів. Таким чином ми виграємо двічі,
– зазначає Яценко.
За словами українця, коли продукти є першокласними – клієнти задоволені, рекомендують компанію, то цикл починається знову. Задля цього Revolut зараз шукає найкращі таланти на українському ринку. "Вони будуть будувати продукти й допомагати нам робити все WOW", – додав підприємець.