Фактори, які впливають на відвідуваність

Про це свідчать дані дослідження Poster, інформує 24 Канал. При цьому аналітики зауважили, що ключовим фактором залишаються погодні умови. Зокрема, зливи та холод суттєво знижують відвідуваність.

Дивіться також Український бізнес у травні показав зростання вперше за рік – опитування НБУ

Наприклад, у травні цього року через прохолоду частка літніх майданчиків у виручці впала до 18% проти 25% у травні 2024-го. Відчутно це було і в червні 2024-го – тоді показник склав лише 15% (у червні 2023-го було 20%), що, за словами експертів, могло бути пов'язано з посиленими мобілізаційними заходами та перевірками.

Скільки виручки приносять закладам літні майданчики / Інфографіка Poster

Середній чек виріс

У 2024 році найбільші витрати гостей на літніх терасах фіксувалися в серпні – у середньому 681 гривень за візит. Цьогоріч середній чек значно виріс, головним чином через загальне підвищення цін.

Середній чек виріс / Інфографіка Poster

Зауважте. Найбільша кількість діючих майданчиків спостерігається в липні – серпні, найменша – у квітні.

Квітень зазвичай найтихіший місяць для літніх майданчиків – у багатьох регіонах їх ще не дозволяють відкривати. Хоча в Києві та Львові тераси вже працюють, у інших чекали до травня,
– зазначив CEO і співзасновник Poster Родіон Єрошек.

Розвивати бізнес легше, якщо під рукою власне авто, що відповідає вашому стилю життя. Так, бестселер Škoda Octavia – це баланс комфорту та функціональності. Нічого зайвого, тільки найкращі рішення, щоб полегшити щоденну бізнес-рутину. Матричні фари, бездротове підключення телефону, Front Assist та Cruise Control, тризонне кондиціювання та вибір режиму руху – це далеко не повний список “фішок”, які дозволять насолоджуватися кожною поїздкою.

За його словами, для малого й середнього бізнесу кожен додатковий місяць навесні – це шанс активніше стартувати сезон.