Найдорожчі компанії світу
Такі дані наводить аналітична компанія Kantar у новому рейтингу BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands 2025, передає 24 Канал.
Дивіться також "Терпіли твої заводи в Китаї": Трамп висловив претензії гендиректору Apple
Американські компанії домінують у списку – на них припадає 82% загальної вартості брендів, у порівнянні з 63% у 2006 році. Китайські бренди подвоїли свою вагу до 6%, тоді як частка європейських значно скоротилась – з 26% до лише 7%.
Аналітики відзначили, що лідери рейтингу демонстрували стабільне зростання навіть у періоди глобальних економічних потрясінь, обганяючи фондові індекси.
Лідери рейтингу
У цьогорічному рейтингу серед новачків – ChatGPT (60 місце), Stripe, Chipotle, а також Airtel – найшвидше зростальний телеком-бренд. Повернулися до списку також Spotify, Mercado Libre, Zara та канадський банк RBC, який показав найбільше зростання серед небанківських брендів за межами США.
Лідером списку вчетверте поспіль залишається Apple – з оцінкою 1,3 трильйона доларів.
Серед інших успішних гравців: Amazon, який виріс на 50% до 866 мільярдів доларів, Instagram (+101%) і TikTok (+25%) – соцмережі підтвердили свій глобальний вплив.
Правила гри у сучасному бізнес-світі стрімко змінюються. Сьогодні як ніколи важливо дбати про баланс роботи та відпочинку, щоб мати сили та натхнення підкорювати нові бізнес-вершини. І Škoda Karoq легко допоможе з цим. З понеділка по п’ятницю будь на зв’язку навіть в дорозі за допомогою бездротового підключення телефону. А у вихідні сміливо рушай з родиною на відкриття нових місць, завдяки Off-Road режиму. І це далеко не все…
Певне відновлення ринку
Секторальна динаміка також була неоднорідною: роздрібна торгівля відновилась після пандемії (+48%), алкогольна індустрія втратила 11% через зміну звичок споживачів, а сегмент люксу знизився на 2% – зокрема через трансформацію ринку в Китаї.
Загалом, 71% приросту вартості сформували бренди, які не просто адаптувались, а радикально змінили свою галузь або навіть створили нову.