Чим соціальні мережі корисні для бізнесу? Безкоштовна онлайн-конференція SMM Day
20 травня 11:00 на безкоштовній онлайн-конференції WebPromoExperts SMM Day експерти-практики розкажуть, як підвищити впізнаваність вашого бренду, отримати миттєвий фідбек від споживачів і правильно провести рекламну компанію в соціальних мережах.
На конференції вас чекають кейси ресторану "Прага", компаній "Pandora" і "PepsiCo". А представники соціальних мереж "Вконтакте" та YouTube поділяться новими фішками і рекламними можливостями для бізнесу.
Формат заходу
• 11 доповідей з практичними прикладами, кейсами та особистим досвідом;
• 11 годин прямого ефіру з кращими фахівцями з SMM;
• 1 круглий стіл з обговореннями важливих тем і відповідями на питання;
• 1 англомовна секція за участю зарубіжних фахівців, які поділяться своїм досвідом у сфері SMM.
Програма
1. "Що приніс нам SMM за рік? Кейс WebPromoExperts", Ольга Онікієнко (WebPromoExperts);
2. "YouTube для бізнесу. Можливості та формати", Олексій Бех (Google);
3. "Ефективно використовуємо таргетовану рекламу Facebook", Сергій Щербаков (Спеціаліст з маркетингу та SMM);
4. "Вконтакте. Інструменти і кейси", Наталія Якуніна ("Вконтакте Україна");
5. "Сірі методи і як з ними боротися. Ботнет. Хто користується і чому не треба так", Володимир Галіка (SPN Communications Ukraine);
6. "Визначення цільової аудиторії та її портрет", Євген Зінгер (Fedoriv);
7. Круглий стіл: "Тренди і тенденції в соц. мережах", Володимир Галіка, Сергій Щербаков, Дмитро Вакулюк;
8. "Креативи і адаптація global-креативу. Кейси Pandora і PepsiCo", Дмитро Вакулюк (Engine);
9. "SMM для ресторанного бізнесу. Кейс ресторану "Прага", Сергій Вічева ("Прага");
10. "10 ключових помилок роботи в Instagram на прикладах", Сергій Полторак ("Символ зростання");
11. "Як залучити в локальне співтовариство 230 000 чоловік?", Олег Нобр ("Наш Київ").
Детальніше
Організатори — агентство WebPromo та академія інтернет-маркетингуWebPromoExperts.
Деталі
Захід безкоштовний, але для участі необхідно зареєструватися на сайті конференції. Після конференції зареєстрованим слухачам висилаються записи і презентації доповідей. Також на учасників чекають подарунки від спонсорів і партнерів конференції.