Укр Рус
24 липня, 18:09
2

Аномальний попит і перекупи: в Укрзалізниці пояснили, чому влітку важко придбати квитки

Основні тези
  • Українці скаржаться на дефіцит квитків в Укрзалізниці, причина – аномальний літній попит, групові перевезення та перекупи.
  • Компанія радить купувати квитки онлайн і користуватися автовикупом; а для боротьби з перекупами заблоковано понад 2 800 акаунтів.

Українці масово скаржаться на дефіцит квитків на потяги. В Укрзалізниці відреагували на звернення та пояснили, як розв'язують проблеми.

Зокрема, йдеться про аномальний попит улітку та перекупів. Про це повідомляє 24 Канал із посиланням на публікацію компанії від 24 липня.

Дивіться також Голодні ігри: чому українці масово скаржаться на відсутність квитків на потяги "Укрзалізниці" 

Чому виникає дефіцит квитків?

У компанії розповіли, що літо – пік сезону. Аномальний попит спостерігають у липні – серпні щороку. 

Аномальний попит на квитки влітку / Інфографіка УЗ

Окрім того, варто зважати на групові перевезення – групи з прифронтових територій, родини ВПО, діти військовослужбовців і героїв, що загинули тощо. У 2025 році спостерігають зростання попиту на 87%.

З початку літа перевезено 204 тисячі пасажирів, зокрема 140 тисяч дітей за груповими заявками. Через спецрезерв перевезено 70,5 тисячі військових.

Групові перевезення залізницею / Інфографіка УЗ

Як борються в Укрзалізниці?

Щодо перекупів – понад 2 800 акаунтів заблоковано за порушення правил купівлі, а міжнародні рейси доступні лише з валідацією через Дію.

Окрім того, компанія розглядає введення валідації для найпопулярніших внутрішніх маршрутів у пік сезону.

Також Укрзалізниця збільшує кількість поїздів – додано 8 нових рейсів на популярні напрями, замовлено 100 нових вагонів, а інтерсіті тепер курсує навіть уночі. 

Потяги постійно в русі: на кожен вагон плюс 10% пасажирів,
– кажуть у компанії.

Там також поділилися порадами для купівлі квитків. Устигнути зробити це більше шансів онлайн – саме так продаються 90% квитків.

Окрім того, Укрзалізниця радить користуватися автовикупом: "сервіс ловить квитки з повернень, і квитки йдуть людям, а не ботам". З 403 тисяч заявок 229 тисяч успішні, лише 4% не спрацювали, решту скасували самі користувачі.