Справжня проблема путінських кораблів – технічні несправності: вражаюча статистика
Чорноморський флот Росії продовжує зазнавати невдач та пошкоджень навіть і без ударів з боку України. Група хактивістів "Кіпер спротив" оприлюднила перелік документів, які свідчать про байдуже ставлення до внутрішніх проблем російських суден.
Як з'ясувалося, ВМС Росії регулярно зіштовхуються з внутрішніми проблемами, серед яких постійні несправності. Про критичні проблеми російських флотів розповіли у матеріалі 24 Каналу.
Дивіться також Поразка прозахідних сил: чи стане Словаччина ще однією Угорщиною та як це вплине на Україну
Двигуни постійно виходять з ладу
Зазначається, що через виходи з ладу двигунів, деякі судна вимушені стояти на приколі більше часу, аніж перебувати у відкритій воді. Про це свідчать офіційні документи країни-агресорки.
Згідно з оприлюдненими даними, всього лише за 8 місяців 2023 року на кораблях країни-агресорки сталося 66 аварій, пов'язаних із виходом з ладу двигунів чи дизельних генераторів.
Ба більше, на деяких катерах новітнього проєкту 21631 "Буян М", яких, згідно з відкритими даними побудували всього 10, зафіксували аж 20 випадків поломок.
Такі показники варто брати до уваги урахуванням того, що під час будівництва "найдосконаліших кораблів-вбивць" росіяни прийняли рішення відмовитися від V-16-циліндрових двигунів 16V4000M90 німецької компанії MTU на користь V-4 -20 турбованих CHD622V20 Henan Diesel Engine Industry Company з КНР.
Зауважимо, що йдеться саме про ракетні кораблі Чорноморської флотилії та Балтійського флоту, оснащені пусковими для "Калібрів".
Більше за всіх ламався корабель "Град", який начебто не брав участь у війні проти України, оскільки активно боровся з умовними ворогами. Про це свідчать дані російських ЗМІ.
Відомо, що до "Морских пропульсивных систем" з січня по серпень 2023 року надійшло аж 12 рекламацій щодо несправностей цього судна. Серед основних проблем – порушення роботи редукторів у двигунів, зменшення тиску охолоджувальної рідини.
Не менше страждали й кораблі цього ж проєкту "Вишній волочок", "Орєхово-Зуєво" та "Грайворон". Ці ракетні судна вже брали безпосередню участь в обстрілах цивільної інфраструктури України.
Зазначається, що у 2023 році ці "Буяни М" стабільно заїжджали у доки через величезну низку різноманітних несправностей.
Несправності російських кораблів / Фото 24 Каналу
Неодноразово ламалися двигуни й таких кораблів, як "Василій Биков", "Дмитро Рогачов", "Грачонок" й багато інших. Зокрема і єдиний, що стоїть на озброєнні, криголам "Ілля Муромець", який з невідомих причин став некерованим.
Шість разів ламався й гідрографічний корабель "Олександр Макорта". У нього серед інших несправностей ще й виходив з ладу гребний гвинт, що відповідає за рух вперед та назад. Те, як росіяни розв'язали цю проблему, невідомо.
Як пояснив у коментарі 24 Каналу капітан 1 рангу та ексзаступник начальника штабу ВМС України Андрій Риженко, російські дизель-генератори ДГА-280, якими оснащено чимало нових російських кораблів, як і БГ-320М, є вкрай ненадійними.
Те саме стосується й головних двигунів CHD-622-V2. Проте якось покращити власне виробництво або замінити агрегати на якісь західні вони не зможуть.