З цієї моделі почалося так зване "класичне сімейство" автомобілів ВАЗ. Чотиридверний седан, якому судилося стати черговим "народним автомобілем" коштував немало – 5,5 тисяч рублів. Однак, "Копійка" і справді стала народною. Аж до 2012 року з конвеєра зійшло майже 5 мільйонів автомобілів ВАЗ-2101.

У Радянському Союзі машина отримала назву "Жигулі". Однак, експортним автомобілям назву довелося змінити. Справа в тому, що за кордоном назва Жигулі асоціювалася б з сумнівним "жиголо", тож автомобілі на експорт охрестили "Ладами".

Історія "Копійки" сягає берегів Італії. В 60-х роках у Радянському Союзі постала необхідність створення нового народного автомобіля. Однак, ресурсів на термінову розробку машини не було, тож довелося купувати готову модель. 1965 року Москва уклала угоду з компанією "ФІАТ" про купівлю ліцензії. А вже через 2 роки почали будівництво заводу.

Але італійський "ФІАТ" не був готовим до радянських доріг, тож місцевим конструкторам довелося вносити чимало технічних змін.

І хоча дороги на території колишнього союзу суттєво кращими не стали, але умільці й далі продовжують модифікувати "Копійку". І тут фантазія не обмежується вже звичними тонованими вікнами.