Ігор Сікорський
Ігор Сікорський почав конструювати літаки у 19 років, а вже за 5 років його велетень — "Ілля Муромець" став світовим рекордсменом у вантажопідйомності.
У березні 1919-го року конструктор переїхав до Сполучених штатів Америки, де заснував власну авіаційну компанію. За наступні 20 років створив близько 15-ти різних моделей літаків. З 1939-го українець першим у світі почав конструювати гелікоптери.
Саме його дітища першими здійснили перельоти через Атлантику та Тихий океан. Згодом їх взяли на озброєння США і тільки їм довіряли перевозити американських президентів.
Олег Антонов
Конструкторське бюро Антонова — унікальне підприємство, що пройшло шлях від кукурузника до найбільшого у світі транспортного літака, а його працівники запустило у небо 28 різновидів літаків.
Прешим став "Ан-2" попри народну назву "кукурузник", допомагав не лише аграріям, а й газопровідникам крайньої Півночі, сідав на криги Арктики й Антарктиди. Ця модель не сходила з конвеєра 50 років, що свідчить про його якості.
Далі потужності тільки зростали: транспортний літак "Ан-8" міг взяти на борт 10 тонн вантажу, а наступна модель подвоїла цей показник. А в 1965 році конструкторське бюро Антонова стане світовою сенсацією. У французькому аеропорту "Ля Бурже" граційно приземлиться велетень "АН-22" "Антей". На той час перший у світі супергігант, що міг перевозити аж 720 пасажирів.
Читайте також: Першим у світі послання Майя розшифрував українець
За 20 років Паризький авіакосмічний салон знову приголомшено оглядатиме дітище киян – "Ан-124" Руслан. У вантажному відсіку було стільки місця, що там могли роз'їхатись 2 автобуси. І одна з останніх розробок — велетень з назвою "Мрія". Це найбільший вантажний літак, що коли-небудь здіймався у повітря, в якого можна спокійно запакувати 250 тонн вантажу.