Як розповідає 24 каналу Геннадій Рябцев, експерт з енергетичних питань, цей законопроєкт спрямований не на те, щоб відновити надходження до державного бюджету, а на збільшення прибутків так званих системних операторів, які зараз і так найбільші за весь період починаючи з 90–х років
Читайте також Безстрокові USDC контракти: що потрібно знати трейдерам
Яким чином збільшаться прибутки великих гравців ринку? – Шляхом витіснення з ринку тих його учасників, які зараз відбирають гроші у системних операторів, торгуючи скрапленим нафтовим газом, обсяги реалізації якого торік були порівнянними з обсягами реалізації бензину.
Чому скраплений газ стане невигідним
Під виглядом повернення податків для збільшення доходів державного бюджету на скраплений нафтовий газ вводиться такий же податок, як і на бензин.
За словами експерта, системні оператори, торгуючи так званим іменним бензином, тобто бензином А–95 покращеним, тим, який має назву, відмінну від А–95, зараз мають з продажу кожного літра понад 13 гривень. Тоді як торгуючи скрапленим нафтовим газом вони можуть заробляти максимум 2 гривні на літрі. Зрозуміло, що їм стане невигідно торгувати скрапленим нафтовим газом.
Якою буде націнка на літрі пального
Геннадій Рябцев пояснює, що у нас є такі альтруїстичні оператори ринку, які зі своєї кишені сплачуватимуть українській державі у вигляді податку по 5 гривень з 13 гривень заробітку на кожному проданому літрі палива, що є смішним.
До теми Кому насправді вигідне повернення акцизу: думка експерта
Акцизна історія
- Уряд вніс 14 серпня законопроєкт №7668 про скасування пільгового оподаткування пального. Ініціював його прем'єр-міністр Денис Шмигаль.
- В Міністерстві інфраструктури підрахували, що завдяки частковому поверненню акцизного податку на пальне, бюджет отримає додаткові 2 – 3 мільярди гривень щомісяця.