Саме тут фахівці компанії тестують свої останні розробки в умовах, наближених до реального побуту.

"У такій домашній атмосфері ми досліджуємо, як люди реагують на новітні технології. Ми використовуємо 34 камери та мікрофони", - каже Боріс де Руйтер з компанії Philips.

Учасники експерименту живуть у лабораторії максимум сім днів. Весь цей час вони перебувають під пильним наглядом фахівців компанії. Їхнє завдання - з’ясувати, як люди реагують на ту чи іншу продукцію Philips.

"Ми могли б дати учасникам експерименту щось із собою додому, а потім запитати - що вони думають про той чи інший товар. Або ж просто відтворити кімнату та спостерігати за їхньою реакцією. Останній варіант нам, звісно, більше підходить. Таким чином ми на власні очі можемо побачити, як люди користуються нашою продукцією та чого їм не вистачає у наших розробках", - каже Боріс де Руйтер з компанії Philips.

До віртуальної вітальні переїжджає ціла родина. Усе, аби якомога реалістичніше відтворити домашню атмосферу. Кожну деталь, яка з тих чи інших причин не влаштовує учасників експерименту, змінюють або ж підлаштовують до їхніх потреб. Так у лабораторії створили дзеркало майбутнього.

"Один із нових товарів, які ми тут розробили - телевізор-дзеркало. Ми помітили, що добровольцям воно сподобалось, тож вирішили подумати над масовим виробництвом цього товару. Ось ще одна новинка, яку ми розробили в лабораторії. Це плазмовий телевізор із підсвіткою", - каже Боріс де Руйтер з компанії Philips.

Сьогодні ідею такої домашньої лабораторії перейняло чимало провідних компаній. Саму ж лабораторію можна сміливо зарахувати до переліку найвизначніших винаходів компанії.