Заснована турецькою дизайнеркою Ґає Цевікель компанія зараз неабияк популярна не лише у турецьких поціновувачів вишуканих інтер`єрів. Нещодавно Ґає створила колекцію для музею сучасного мистецтва, що у Нью-Йорку.

"Ось ця червона кулька - символ нью-йоркського музею сучасного мистецтва. Такі речі дарують лише обраним. Тож, цю ексклюзивну колекцію ми створили спеціально для музею. Такі келихи можна знайти лише в їхній дизайнерській колекції", - каже дизайнерка Ґає Цевікель.

В колекції Ґає - лише найбільш ексклюзивні експонати. До прикладу, ось цей набір з кришталю. Тут кожен келих представляє іншу країну.

"Це іспанська "Софія". Ось це російський "Іван". Всі вони мають імена. Це, так би мовити, моє бачення сучасного Стамбула та Туреччини. Адже, сьогодні тут живуть представники чи не кожної країни світу", - каже дизайнерка Ґає Цевікель.

Найвибагливіші з чотирнадцяти мільйонів мешканців Стамбула воліють проводити свій час у районах Nisantasi та Galata. Саме тут можна побачити чи не найбільшу кількість іноземців у Стамбулі. У руках Цевікель навіть порцеляна набуває нових форм та змісту. Так, нещодавно дизайнерка відтворила у порцеляні один із краєвидів рідного міста.

"Ось це мечеті. Разом вони складають цілісний краєвид. Власне кажучи, ідея полягає у поділі ритуалів та культур. Адже, в Туреччині ми зазвичай виставляємо усе на стіл та ділимося їжею", - каже дизайнерка Ґає Цевікель.

Ґає завжди мріяла вивести турецький дизайн на світовий ринок. Проте навіть такій майстрині, як Цевікель, для цього знадобиться допомога фахівців. В основі більшості її робіт - турецькі традиції, та загалом творіння дизайнерки відповідають сучасним тенденціям. Ось таке крісло, до прикладу, стоїть чи не в кожному будинку Стамбула. І Ґає немає жодного наміру це змінювати.

"Воно повністю натхненне старими турецькими кріслами. Ми виросли в оточенні ось цих стільців. Звісно, це лише моє бачення. Проте, мені воно дуже подобається. До того ж крісло дуже зручне", - каже дизайнерка Ґає Цевікель.

Речі, створені Ґає, не залишають місця на роздуми про їх походження. Тут все доволі очевидно - модерн, натхненний культурою півдня. А у Стамбулі, каже Цевікель, натхнення ніколи не бракує.