Натомість у більшості інших АЗС-мереж цей показник може бути у 10 чи й більше разів нижчим. Такі розрахунки оприлюднив Інститут соціально-економічної трансформації (ІСЕТ) у своєму дослідженні про тіньовий сектор на ринках підакцизних товарів в Україні.
Читайте також ОККО і "Повернись живим" передали силам оборони усі 25 розвідкомплексів "ШАРК"
ОККО сплачує найбільше податків серед трейдерів
Відповідно й за абсолютними показниками сплати податків ОККО є однозначним лідером серед автозаправних мереж України. За підрахунками директора консалтингової компанії "А-95" Сергія Куюна, маючи частку у 22 відсотки продажів на ринку, ця компанія сплатила більш як 50 відсотків усіх податків у паливному ритейлі.
Сама компанія на своєму корпоративному сайті звітує, що за перше півріччя-2023 перерахувала до бюджету та державних фондів понад 1,8 мільярда гривень податків від операційної діяльності, з них за другий квартал – 976 мільйонів гривень. Згідно з оприлюдненими у дослідженні ІСЕТ даними, у другому кварталі 2023 року кожен з автозаправних комплексів ОККО у середньому заплатив майже 1,8 мільйона гривень податків на прибуток, зборів до Пенсійного фонду та єдиних соціальних внесків.
Натомість у 21 компанії із 30 охоплених дослідженням сплата податків за другий квартал 2023 року була нижчою за 200 тисяч гривень у перерахунку на 1 АЗС. Консалтингова група А-95, опираючись на статистику ДПС, підрахувала й податкове навантаження на 1 літр проданого у роздріб пального. У мережі ОККО воно сягає 2,4 гривні/літр – значно вище, ніж у конкурентів. Зокрема, у більшості АЗС-операторів цей показник становить 1 гривня/літр чи менше.