Зараз для цього розробляють програмне забезпечення, модернізують мережу Wi-Fi, а також вирішують питання закупівлі планшетних комп'ютерів, повідомляє офіційний сайт Харківської міськради.
"Завдання цих нововведень — піти від паперового документообігу, тому що з бюджету міста витрачаються великі кошти на підготовку документів на засідання постійних комісій, до сесій. Це величезна кількість паперу, фарби для принтерів. Крім того, нововведення набагато підвищить оперативність роботи міськради, адже паперові проекти потрібно віддрукувати, розкласти і роздати", — повідомляє директор Департаменту.
"Ми ж пропонуємо на окремому сервері створити базу даних з персональним доступом, тобто депутати зможуть створити свій особистий електронний робочий кабінет. Через нього можна буде переглядати різні документи, в тому числі сесійні матеріали. Також там можна буде зберігати свою документацію. Доступ до особистого кабінету у депутата буде не тільки з електронного планшета, але і з будь-яких інших комп'ютерів або ноутбуків", — повідомив Фетісенко.
Він зазначив, що електронний планшет отримає кожен депутат міськради. Зараз тестують кілька планшетів різних моделей з різними операційними системами.
Нагадаємо, подібне нововведення запланували у Верховній Раді України. Управління справами апарату Верховної Ради уклало низку угод на придбання товарів та послуг, зокрема придбало комп’ютери на 8 мільйонів гривень.