Кока-Кола і Червоний Хрест України роздали 70 тисяч продуктових наборів
Компанія Кока-Кола спільно із Товариством Червоного Хреста України запустили важливу гуманітарну місію – 70 тисяч продуктових наборів роздано найбільш потребуючим українцям у всіх регіонах, зокрема на територіях що були під окупацією.
Продуктові набори містять необхідну на місяць для однієї людини кількість базових продуктів таких як олія, крупи, консерви, борошно, та інші. Ця гуманітарна місія не тільки полегшує доступ до продуктів, вона є важливим для людей проявом турботи та підтримки, особливо у тих громадах, які найбільше постраждали від прямих воєнних дій.
Детальніше Як Кока-Кола забезпечує українців базовими продуктами: фоторепортаж із логістичного хабу
Продуктові набори отримали потребуючі категорії населення в усій Україні та найбільш постраждалі громади
Села Ягідне, що на Чернігівщині, та Киселівка на Херсонщині розташовані у різних куточках України. Об’єднує їх те, що вони зазнали значних руйнувань під час війни та пережили драматичні події окупації. Внаслідок пошкоджень інфраструктури обидва населені пункти зіткнулися із перебоями у постачанні базових харчових продуктів, а люди, які залишилися тут, опинилися у скрутному становищі. Майже усі вони потребують води, їжі та інших базових речей. З допомогою для них прибула місія Кока-Коли та Товариства Червоного Хреста України.
Ягідне
Село Ягідне, що у Чернігівській області, перебувало в окупації упродовж 28 днів. Увесь цей час мешканців примусово утримували у підвалі місцевої школи. Більшість будинків були пошкоджені та пограбовані, 16 із них – спалені вщент. Трагічну історію Ягідного знає тепер вся Україна та увесь світ. Але село живе – місцева влада, волонтери, гуманітарні організації та бізнес допомагають людям лагодити житло, забезпечують найнеобхіднішим, щоб полегшити їх становище.
Список осіб, які потребують допомоги, формує місцева влада у співпраці з Червоним Хрестом / Фото Кока-Кола Україна
Хоч і морозно, а одяг припорошив сніг, мешканці вже зібрались у центрі села та чекають можливості отримати свій продуктовий набір. Вони розповідають, що, зважаючи на обставини, будь-яка допомога є неймовірно важливою. До того ж приїзд гуманітарки нагадує людям, що їх не покинули наодинці з власним горем і це допомагає їм більш стійко та з надією зносити труднощі.
Дитячий майданчик у селі Ягідне / Фото Кока-Кола Україна
Киселівка
Інший населений пункт, куди привіз Червоний Хрест гуманітарну допомогу від Кока-Кола – село Киселівка, розташоване на півдні України, за 17 кілометрів від Херсона. Упродовж 8 місяців воно перебувало під окупацією. З 1600 мешканців тут залишилася майже половина. Решта виїхали. Близько 100 місцевих будинків пошкоджені. Проте багато хто навідується на свої зруйновані обійстя, прибирає, ремонтує та планує повертатися.
Допомога мешканцям Киселівки / Фото Кока-Кола Україна
Як зазначають самі мешканці, якісні продукти – це те, чого дійсно не вистачає. Видно, що отримувати гуманітарну допомогу – не найбільш приємні клопоти, про які могли мріяти люди, але сьогодні ці продуктові набори вкрай потрібні тим, хто втратив засоби до існування через війну.
Дивитися в очі людей, які стоять у черзі за продуктовими наборами, – це великий виклик, це складно. Але з іншого боку – приємно, що є ресурси та можливості доставити харчі туди, де їх справді потребують,
– розповіла керівниця напрямку комунікацій та сталого розвитку компанії "Кока-Кола Україна" Ольга Чумак.
Вона підкреслила, що компанія допомагатиме людям в Україні й надалі. Загалом компанія Кока-Кола спільно з Coca-Cola HBC, низкою своїх міжнародних ботлерів та Фундацією Кока-Кола, виділила 18 мільйонів євро на гуманітарну допомогу в Україні та підтримку своїх співробітників. Відтак доставка в Україну 70 тисяч продуктових наборів – це лише частина цієї гуманітарної місії.
З моменту, коли в лютому розпочалася війна, Кока-Кола зосередила свої зусилля з надання допомоги в країні на трьох основних напрямках – постачання продовольчих наборів з-за кордону, відновлення інфраструктури та підтримка населення. Прийнято рішення на ці цілі виділити 18 мільйонів євро. 4 мільйонів виділено на закупівлю 70 тисяч продуктових наборів за кордоном і ще 700 тисяч на закупівлю води та напоїв, які входять до складу цих наборів,
– повідомила Ольга Чумак.
70 тисяч коробок з продуктами та напої розійшлися по всій Україні / Фото Кока-Кола Україна
Що входить у продуктовий набір
Один набір – містить базові продукти у такій кількості, щоб їх вистачило для повноцінного харчування людини протягом місяця. До нього входять: консерви, макарони, крупи, олія, борошно, цукор, сіль та навіть дріжджі, щоб можна було пекти хліб. Безпосереднє формування продуктових наборів за міжнародними стандартами і доставку в Україну здійснено спільно з Італійським Червоним Хрестом. Вага кожної коробки із продуктами становить 18 кілограмів. І це без води та напоїв, що також входять до його складу.
Це велика непідйомна коробка. І коли ми відвідували селища спільно із Червоним Хрестом України, то бачили, що люди використовують будь-які підручні засоби, зокрема велосипеди, тачки, аби дотягнути додому ці 18 кілограмів, та ще воду і напої,
– додала Ольга Чумак.
Мешканці використовують транспортні засоби, щоб забрати гуманітарну допомогу / Фото Кока-Кола Україна
Товариство Червоного Хреста України не вперше співпрацює з компанією Кока-Кола задля допомоги найбільш постраждалим верствам населення.
Разом із Кока-Кола ми допомагаємо громадам, які цього потребують. Наша співпраця триває вже 13 років і спрямована на підтримку людей, які опинилися у скрутному становищі. Компанія – відповідальний партнер, готовий підтримувати нас у найскладніших викликах,
– говорить Максим Доценко, генеральний директор Національного комітету Товариства Червоного Хреста України.
"До 24 лютого ми співпрацювали з Червоним Хрестом України у таких галузях як донорство крові, подолання наслідків пандемії коронавірусу та інших, а після початку війни зосередилися на постачанні гуманітарної допомоги", – розповіла керівниця напрямку комунікацій та сталого розвитку компанії "Кока-Кола Україна".
Так, завдяки співпраці бізнесу, громадського сектору і місцевої влади суспільство долає труднощі, спричинені війною. Така співпраця давала хороші результати у мирний час, працює вона і зараз. Ця спільна робота – хороший приклад для інших, як бути ефективним у вирішенні гуманітарних та багатьох інших проблем, які стоять перед суспільством сьогодні.