Архітектори з бюро "Целіна" дослідили, що абсолютно несумісні елементи: форми, розміри та кольори інформаційних вивісок, шрифти, які застосовуються, знаки та піктограми, які існують в одному просторі і часі, утворюють масив візуального шуму і на сьогодні є серйозним фактором деструкції середовища.
Так зване візуальне сміття руйнує певні зв`язки у мозку людини, стверджують фахівці. Особливості сприйняття інформації такі, що людина не може втримати в увазі та опрацьовувати в мозку більше ніж 9 об`єктів одночасно.
Людина розгублена в вирі цієї інформації і інколи не володіє такими сталими критеріями її аналізу. Людині просто немає часу навіть мобілізувати свої якісь оціночні критерії, згадати, що добре, що погано. Від цієї втоми вона у стані готовності бути маніпульованою, - доктор психологічних наук, Інститут психології ім. Г. Костюка Ірина Біла.
За кількістю реклами Україна сьогодні ближча до Азії, каже експерт з рекламних комунікації Артем Біденко. Там не враховується те, що це комусь заважає чи на щось негативно впливає .
Українська реклама - це типовий досвід реклами третього світу, яка грається з примітивними бажаннями. Дуже прості метафори. Дуже прості асоціації. Тому в цьому плані ми не можемо сказати, що вона агресивна, вона проста і тим вона дратує, не цікаво, її не хочеться дивитися, - експерт з рекламних комунікацій Артем Біденко.
Звільнятися від візуального сміття психологи радять на прогулянках, аби відкритий простір та лінія горизонту давали перепочинок стомленому зору.