"Маніфест життя": реакція соцмереж на нову рекламу Третього корпусу Білецького
Рекрутингова кампанія Третього армійського корпусу генерала Андрія Білецького "Ми тут, щоб жити" викликала теплі емоції в українців. Користувачі соцмереж діляться своїми враженнями від перегляду зворушливих світлин та відео військових з їхніми рідними.
Про це повідомляє 24 Канал із посиланням на пресслужбу Третього армійського корпусу.
Дивіться також Генерал Білецький: чи стане військова кар'єра трампліном у політику
Як українці відреагували на нову рекламну кампанію Третього армійського корпусу?
Зокрема, як зазначив блогер Сергій Наумович, рекламна кампанія "Ми тут, щоб жити" влучає прямо в серце.
Бо про тих, заради кого воїни готові зрушити гори, ось вони – сидять на плечах, пустують, посміхаються, роблять перші кроки. Все те пекло, яке щодня і щоночі переживають мільйони українських родин, заради них! Заради того, щоб життя, яке росіяни так наполегливо намагаються знищити, тривало,
– написав він.
Наумович наголосив, що кампанія є нагадуванням про найважливіше: попри будь-які труднощі, потрібно шукати своє щастя, оберігати рідних і країну, народжувати та виховувати дітей, цінувати кожну мить, адже життя одне. Він додав, що фото та відео із родинних архівів як самого Андрія Білецького, так і інших командирів є показником того, що війна стала частиною нашої реальності, але не позбавила нас самого життя.
Блогер і журналіст Денис Казанський звернув увагу на нестандартний підхід корпусу до реклами служби в армії: замість традиційного "воєнного" ролика створили маніфест про цінність життя.
У відео та на білбордах – родини, діти, домашні моменти, які ще виразніше контрастують із реаліями війни та посилюють трагічність подій, які відбуваються у нашій країні.
Це відео знімалося, як реклама корпусу, але вийшло рекламою усіх ЗСУ, яка добре ілюструє, за що воюють українці в цілому,
– написав Казанський.
Користувачі Х, Instagram і TikTok також розповіли про свої враження від кампанії "Ми тут, щоб жити".
Відгуки українців про кампанію / Скриншоти, надані 24 Каналу
Що відомо про кампанію "Ми тут, щоб жити"?
- Кампанія "Ми тут, щоб жити", що розпочалася у серпні 2025 року, стала дебютною рекрутинговою ініціативою Третього армійського корпусу. У першій хвилі представили історії молодих хлопців і дівчат, які добровільно обрали службу та знайшли себе у війську: здобули унікальний досвід, відкрили власні таланти й навички, про які раніше не підозрювали, та зустріли людей, які стали справжніми друзями.
- Друга хвиля кампанії розпочалася 19 листопада. Її героями стали командири корпусу та їхні родини. Їхні історії демонструють, як доводиться поєднувати службу на передовій із повноцінним життям, вихованням дітей і турботою про близьких.
- Знімки для кампанії обрали самі захисники з власних архівів. Ці фото, зроблені на смартфон, фіксують такі важливі миті життя. Серед світлин і фото Андрія Білецького з дружиною Тетяною Даниленко та трирічним сином Северином. Командир каже, що воює за те, щоб його син зростав сильним і принциповим у вільній Україні.
- Кампанія руйнує стереотип про те, що війна повністю перекреслює особисте життя. Увага зосереджується на тому, що боротьба триває саме заради любові, близьких і можливості жити. Для українських захисників діти та родина залишаються головним стимулом і джерелом внутрішньої сили у боротьбі за майбутнє країни.