Літати за 500 – 1000 гривень – реально, але поки тільки для європейців. Адже в ЄС працюють лоу-кост-компанії, які перевозять пасажирів за низькими цінами.
Ціни авіаліній України більші за європейські в 4, а то й у 10 разів. Так, полетіти з Кракова в Брюссель можна за 1261 гривню, в той час, як вартість авіаквитка з Києва вартуватиме понад 12 тисяч гривень.
Така цінова політика спостерігається неспроста, адже на українському ринку немає конкуренції. Зате успішно працює монополіст – компанія "Міжнародні авіалінії України", яка й диктує усі ціни.
Є відвертий лобізм. Зафіксовані спроби саботажу, як з боку керівництва окремих аеропортів, зокрема, київських, так і з боку монополіста – компанії "МАУ",
– зазначив нардеп від фракції "Об'єднання "Самопоміч" Сергій Кіраль.
Компанія "Міжнародні авіалінії України" контролює 60 % ринку. Співвласником є Ігор Коломойський. Усі інші компанії мають одиниці відсотків авіаринку, тому вони не впливають на цінову політику.
Читайте також: Як бойовики терористичних Л/ДНР збагачували свої бюджети за рахунок України
Попри це для здійснення рейсів з України компанії повинні отримати спеціальні дозволи в Державіаслужбі. Саме ця державна установа часто стає причиною припинення співпраці з великими лоу-костами. Зокрема, через створені Державіаслужбою перешкод було розірвано контракт на перевезення з відомою авіакомпанією "WizzAir".
Кому вигідно блокувати великі міжнародні авіакомпанії в Україні – дивіться у спеціальному розслідуванні журналістів програми "Крупним планом".