Створення насосу починається з пластикових гранул. Їх розтоплюють, і з утвореної маси виготовляють необхідні форми.

Спершу з’являється корпус – довжелезна труба. Її ріжуть на шматки по 30 сантиметрів. Далі створюють різноманітні заглушки, ковпачки та інші елементи.

Принцип роботи велосипедного насоса – дуже простий. Коли ручку піднімають догори, до внутрішньої камери через спеціальний отвір потрапляє повітря. Коли ж ручку опускають, металевий поршень іде донизу. Завдяки заглушці на кінці повітря не має виходу та потрапляє в колесо.

Стержень усередині зроблено з металу – адже пластик просто б не витримав такого тиску. Фінальний елемент велосипедного насоса – пружина.

Читайте також: Як виготовляють сучасні гірські велосипеди

Точність під час збирання виробу – вкрай важлива. Жодних зайвих мікроотворів, жодних нерівностей, адже тиск при накачуванні колеса нерідко перевищує 4 атмосфери.

Готові компоненти збирає машина. Людині було б складно займатися настільки монотонним процесом, не пропустивши якоїсь важливої деталі, наприклад, гумової прокладки. А роботи це завдання виконують на відмінно.

На фінальному етапі внутрішні деталі добряче змазують машинним маслом. Без нього насос не пропрацює навіть години.

Коли все готово, вироби виймають з машини і пакують у коробки. Далі – відправляють у магазини всього світу.