Укр Рус
26 квітня, 09:07
2

Не працюють "Нова пошта", термінали та Дія: стався масштабний збій

Основні тези
  • 26 квітня в Україні стався масштабний збій електронних сервісів, не працюють термінали, "Нова пошта", Дія та деякі банківські додатки.
  • Причина збою пов'язана з технічними складнощами у підрядника та оновленнями у центрі обробки даних; відновлення роботи очікується найближчим часом.

Від самого ранку 26 квітня українці скаржаться на масштабний збій в роботі електронних сервісів. Не працюють термінали, додаток "Нова пошта" та Дія.

Зауважимо, що збій стався через технічні оновлення в одного з великих центрів обробки даних. Коли саме повністю відновлять роботу сервісів – наразі невідомо, передає 24 Канал.

Дивіться також В Укрзалізниці розповіли, чи був витік даних про пасажирів і вантажі під час кібератаки

Що відомо про масштабний збій в Україні

Вранці 26 квітня українці почали масово скаржитися на збій в роботі терміналів: не можна розрахуватися карткою ні в магазині, ні в метро. Крім того, не працюють Google та Apple Pay.

Також спостерігаються проблеми з поповненням карти та безготівкою оплатою в таксі. Крім того, є збій в додатках Дія та "Нова Пошта".

Дія не працює / Скриншот

Українці також скаржаться, що відмовляються працювати деякі банківські додатки.

Яка причина масштабного збою

У пресслужбі "Нової Пошти" дійсно підтвердили, що сервіси компанії тимчасово не працюють у зв'язку з технічними складнощами на стороні підрядника.

Це не хакерська атака. Станом на 9:00 суботи, 26 квітня, проблема усувається. Ми очікуємо на відновлення роботи всіх сервісів орієнтовно до 10:00,
– наголосили у компанії.

Там додали, що про оновлення інформації будуть сповіщати додатково.

Водночас нардеп Олександр Федієнко заявив, що краще із собою мати паперовий варіант документів. 

"Не знаю, що трапилось, але судячи з того що я бачу, не працює дуже великий інфраструктурний об'єкт, який явно обслуговував, фінансові установи, поштового перевізника, і так далі", – написав нардеп.

Згодом у Дії розповіли, що технічний збій у роботі мобільних застосунків стався через технічні оновлення в одного з великих центрів обробки даних.

Щоб подібні ситуації не впливали на доступність послуг, ми завчасно вибудували взаємодію з кількома дата-центрами. Зараз команда оперативно відновлює роботу сервісів,
– йдеться у повідомленні.

Там додали, що вже незабаром документи та послуги "знову будуть під рукою". У компанії також перепросили за тимчасові незручності та подякували за розуміння.