Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Нефьодов розповів про законодавчі дірки на митниці, які він планує залатати

      1800 Читать новость на русском
      Нефьодов планує закривати законодавчі дірки щодо роботи митниці / nv.ua

      Завдання Державної митної служби – побудувати безпекову структуру зі сканерів, вагів, камер, мобільних груп та різних інших методів контролю на митниці. А в якихось випадках необхідно закривати законодавчі дірки щодо роботи митниці.

      Тому що багато видів порушень – це навіть не порушення з юридичного погляду. Вони легально працюють, розповів в інтерв'ю 24 каналу голова Державної митної служби Максим Нефьодов.

      Читайте також: Стиснути систему з усіх боків: Нефьодов пояснив, як боротиметься з контрабандою

      Як приклад законодавчих дірок у роботі митниці Нефьодов назвав схему з підакцизними товарами, наприклад – з пальним.

      "Можна завозити паливо, а можна завозити якісь розчинники, які, за великим рахунком, теж – якісь підакцизні товари. Щось з них – це якісь види нафтопродуктів, щось – це спирти. З додаванням туди якихось присадок можна робити те саме, можливо, не дуже якісне, паливо", – пояснив голова митниці.

      Він наголосив, що таких "дірок" є багато. Але команда Нефьодова провела інвентаризацію найбільш кричущих випадків і вже передала цю інформацію до податково-митного комітету парламенту.

      Якщо говорити про розміри, то ті самі розчинники або розріджувачі для бітуму чи щось подібне – це, фактично, або спирт, або дизельне паливо – лише з якимись домішками. Але воно привозиться в Україну не як паливо, за яке треба платити акциз чи ставки, а провозиться по якійсь іншій категорії,
      – додав голова ДМС.

      Він нагадав також про історію з реактивним паливом для літаків, якого у 2018 році завозили в Україну більше, ніж взагалі в країні є літаків. Це також була схема, за якою пальне завозилося в країну, і після цього просто продавалося на заправках. Тому що це було не реактивне паливо.

      Читайте також: На українській митниці зростуть зарплати: в кого і на скільки

      Те саме стосується і базових мастил, велику партію яких арештувала податкова міліція. Ці мастила виявились паливом, яке можна було продавати.

      "Тому я ще раз кажу, що якісь історії треба закривати на законодавчому рівні, якісь треба закривати гармонізацією ставок", – наголосив Нефьодов.

      Як приклад проблем зі ставками він навів постійну проблему з тканинами. Адже на сьогодні на деякі тканини ставка складає 0%, на деякі – 5%, на деякі – 8%, а на деякі – 12%. Зрозуміло, що всі імпортери намагаються якимось чином перекласифікуватися, щоб потрапити хоча би під 5%, а бажано – під 0%.

      "Тому у нас постійні скандали з відбором зразків, з їх підміною, з роботою якісної чи неякісної лабораторії і так далі. Врешті-решт ми можемо або ганятися за кожним клаптиком тканини, або можемо сказати: давайте уніфікуємо це, давайте просто зробимо всім по 5% або всім по 4%, незалежно від типу тканини", – пояснив головний митник.

      Він додав, що тарифна сітка буде звужена, і мита для товарів однієї групи будуть однаковими.

      За словами Нефьодова, повноваження проводити відповідні зміни мають депутати Верховної Ради. Але митниця передала народним обранцям свої позиції і посадовці їх розглядають.

      "Розглядають, і Мінфін у цьому точно зацікавлений. Тому що у багатьох випадках, роблячи цю гармонізацію чи закриваючи дірки, насправді, ми отримуємо в державний бюджет більше, а не менше. Встановлюючи рівні правила гри", – резюмував голова ДМС.

      Дізнайтеся, про що Нефьодов говорив з "тіньовим прем'єром" Хорошковським

      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин

      Читай новини навіть без інтернету

      Завантажити

      Читай новини навіть без інтернету

      Залиште відгук