Nemiroff – світовий бренд-лідер 2025 за версією The Spirits Business
Український бренд Nemiroff отримав престижну нагороду. Це вдалось завдяки комплексному підходу до розвитку.
Про це повідомили на офіційній сторінці Supreme Brand Champion 2025, інформує 24 Канал. Як український бренд вперше виборов цю престижну відзнаку, про секрет успіху Nemiroff та плани щодо майбутнього розвитку – розповідаємо у матеріалі.
Дивіться також Який бізнес зараз відкривають найчастіше: тренди 2025 року
Supreme Brand Champion 2025 – безпрецедентне досягнення для українського бренду
Висока оцінка від провідного британського галузевого видання The Spirits Business стала безпрецедентним досягненням. В першу чергу через те, що протягом останніх 10 років багато компаній, які виготовляють ром, текілу та віскі, отримували цю нагороду. У 2025 році вперше лідерство здобув виробник горілки. До того ж це дебютна перемога української компанії в цій номінації.
Також вже втретє бренд Nemiroff став лідером року серед горілчаних виробів, що викликало справжній фурор.
Жоден виробник горілки досі не піднімався на цю вершину – до сьогодні. Цього року найвищу нагороду отримує Nemiroff – український виробник горілки, який впевнено заявляє про себе на міжнародній арені, особливо в Європі,
– зазначили у The Spirits Business.
У Nemiroff пояснили, що це визнання відображає не лише ріст продажів. Це – оцінка системної стратегії глобальної експансії, послідовного руху в преміум-сегмент і здатності будувати міжнародний бренд із чітко вираженою національною ідентичністю.
Варто зазначити, що Nemiroff – впевнений лідер і експортер №1 горілки з України, який, попри суттєві виклики, зберігає високу лояльність споживачів на внутрішньому ринку та впевнено зміцнює свої позиції на міжнародній арені.
Український бренд Nemiroff отримав відзнаку: дивіться відео
Як Nemiroff вдалося досягти успіху
У компанії пояснили, що одним із пріоритетних напрямків розвитку для бренду стала Велика Британія. Там партнерства з футбольними клубами Прем’єр-ліги відкрили нові можливості для зростання у преміум-сегменті. Зокрема, з 2024 року компанія співпрацює з чотирма командами: Aston Villa, West Ham United, Everton і Fulham FC. Такі партнерства дали бренду гучне звучання на одному з найконкурентніших ринків світу.
Анонс партнерства з 4 клубами Англійської премєр ліги Лондон, Велика Британія / Фото Nemiroff
Як і футбол, Nemiroff – це пристрасть, єдність і святкування моментів, що об'єднують людей,
– підкреслив CEO Nemiroff Юрій Сорочинський.
Та не менший успіх компанія має на всьому європейському ринку. В країнах Балтії та в Італії Nemiroff демонструє вражаючі результати як в обсягах продажу, так і за рівнем прибутковості. У Чехії компанія досягла рекордних показників завдяки стрімкому зростанню популярності Nemiroff De Luxe. А в таких країнах, як Польща, Румунія, Болгарія, Словаччина, Хорватія та Угорщина, бренд показує стабільне зростання в усіх каналах – від дискаунтерів до преміального ритейлу.
Також Nemiroff вдалося закласти міцний фундамент для розвитку в США, Канаді та Австралії, де незабаром плануються перші маркетингові кампанії.
Це перемога не лише Nemiroff. Це визнання України як країни, яка здатна створювати сильні глобальні бренди. Ми інвестуємо в цінність бренду, у стратегічні партнерства, у якість – і це працює,
– наголосив Юрій Сорочинський.
У 2024 році компанія впевнено зміцнила свою присутність на міжнародній арені, інвестуючи в бренд-капітал і послідовно вибудовуючи позиціонування як сучасного, якісного й амбітного гравця у світі преміум-сегменту своєї ніші.
Водночас завдяки тісній співпраці з локальними партнерами Nemiroff зміг суттєво посилити дистрибуцію у ключових регіонах та забезпечити стабільне зростання і впізнаваність бренду серед нових аудиторій.
Плани на майбутнє
У компанії відзначають, що 2025 рік стане важливим для консолідації позицій у головних експортних регіонах. У планах бренду – розвивати одразу кілька напрямків. Зокрема, провести повноцінні бренд-кампанії у Великій Британії, країнах Європи, Австралії, посилити присутність в преміальному HoReCa-сегменті.
Офіційний запуск Nemiroff De Luxe в Австралії / Фото Nemiroff
Також планують запуск новинок – від ультрапреміальних до продуктів для молодої аудиторії та масштабні Travel retail активації.
Ми не просто продаємо горілку – ми будуємо love brand, який надихає. Бренд, чий дух та цінності розуміють і розділяють мільйони людей по всьому світу,
– підсумовує Юрій Сорочинський.