Німці привезли до Парижа три модифікації нового купе Audi TT
Серед них – родстери TT і TTS. Обидва двомісні кабріолети мають тканинний складаний дах, який ховається за допомогою електроприводу за 10 секунд у спеціальний відсік, не крадучи об'єм в і так невеликого багажника (280 л).
Під капотом стандартного Audi TT Roadster може бути бензиновий агрегат 2.0 TFSI (230 к.с., 370 Н·м) або турбодизель 2.0 TDI (184 к.с., 380 Н·м). Коробка передач — 6-ступінчата "механіка" або робот S Tronic, привід — передній або повний (за доплату).
А от у "зарядженій" версії родстера двигун лише один — бензиновий 2.0 TFSI. Він видає 310 конячок (380 Н·м) і дозволяє розігнатися до "сотні" за 4,9 с. Така "відкритка" стандартно обладнана повним приводом, адаптивними амортизаторами Audi Magnetic Ride та заниженою на 10 мм підвіскою.
У продажу нові родстери Audi TT і TTS з'являться на початку 2015 року. Стартова ціна — €37900.
Третій з паризьких дебютантів — концепт під назвою Audi TT Sportback. Це щось середнє між хетчбеком і ліфтбеком.
Новинка довша від звичайного купе майже на 30 см, має 5 дверцят і значно потужніший двигун. Формально це той же 2.0 TFSI, що й на інших модифікаціях. Тільки тут він видає рекордні 400 к.с. і 450 Н·м.
У тандемі зі 7-ступінчатим "роботом" цей агрегат дозволяє розігнати повнопривідну п'ятидверку до "сотні" за 3,9 с!
Про запуск Audi TT Sportback в серійне виробництво німці поки не говорять. Однак цілком імовірно, що така модель з'явиться на ринку в найближчі три роки.