Одеситка Леся Мініна написала про викрадення половини вмісту відправлення 11 січня. Того ж дня вона отримала 2 відповіді – від Укрпошти й керівника відомства.
До теми Листоноші не хочуть працювати на повну ставку, – голова Укрпошти
Які речі вкрали в жінки
Жінка розповіла, що перед Новим роком відправила з Одеси до Києва посилку на 15 кілограмів. Проте при отриманні речей було у два рази менше.
Я змирилася з тим, що на Новий рік мої близькі залишилися без подарунків та новорічного оздоблення. Змирилася навіть із тим, що вона прийшла 5 січня, коли нас уже не було у місті. Коли я вчора її одержала, виявилося, що на сортувальному центрі відсортували собі половину змісту моєї коробки,
– поділилася Мініна,
Вона додала, що не буде говорити точну ціну викраденого. Проте зазначила, що вартість справді була досить великою.
Що викрали з відправлення:
- нову постільну білизну;
- святкову скатертину;
- посуд;
- подарунки;
- косметику;
- одяг.
Що офіційно відповіла Укрпошта
У компанії зазначили, що їм дуже прикро за цю ситуацію. Проте зазначили, що потрібно оглядати вміст відправлення у поштовому відділенні.
Відповідь Укрпошти на публікацію про крадіжку / Скриншот 24 каналу
В такому разі буде можливість класти відповідний акт відразу у відділенні. Після написання заяви ініціюють службову перевірку.
Цікаво Я помилився, – гендиректор "Укрпошти" спростував свою заяву про захмарну зарплату у листонош
Що написав Смілянський
Керівник Укрпошти "прийшов" у коментарі вже після офіційної сторінки Укрпошти. Він визнав, що таке справді часто трапляється. Проте все пояснив людським фактором.
На жаль, буває. І у нас, і у всіх операторів в Україні та у світі. Пошта – це дзеркало суспільства. У Лесі прошу вибачення за такий досвід,
– заявив Ігор Смілянський.
Також він додав, що в суспільстві є відсоток людей, які крадуть. Мовляв, у компанії намагаються з цим боротися.
Коментар Ігоря Смілянського про крадіжки / Скриншот 24 каналу
Потерпіла у цій ситуації розповідала про це в ефірі "7 каналу". Вона там коментувала інцидент, від якого постраждала.
Мініна розповідає про відповідь керівника Укрпошти: дивіться відео
Читайте повний текст допису Лесі Мініної:
Якщо є пекло на землі, то це Укрпошта.
Попало мені перед Новим роком відправити велику посилку (15 кг) з Одеси до Києва через цю Недокомпанію. Тому що відділення ближче до будинку та дешевше. Урок засвоєно.
Почнемо з того, що вона йшла з 22 грудня. Про дзвінки на гарячу лінію можна не розказувати. Залишеними заявами про терміновість там, мабуть, підтерлися.
Ок, я змирилася з тим, що на Новий рік мої близькі залишилися без подарунків та новорічного оздоблення. Змирилася навіть із тим, що вона прийшла 5 січня, коли нас уже не було у місті.
Коли я вчора її отримала, виявилося, що на сортувальному центрі відсортували собі половину вмісту моєї коробки. Ми залишилися без нової постільної, святкової скатертини, посуду, подарунків, косметики та одягу. Я не уточнюватиму скільки це все коштує. Але варто боляче.
Укрпошта, Ви не хочете нарешті щось зробити та перестати псувати мені Новий рік? На гарячій лінії сказали, що нічим не можуть допомогти. І за наявності дефектів на коробці потрібно звернутися на відділення. Але фішка у тому, що дефектів на коробці немає.