Про це розповів експерт в управлінні репутацією Борис Тизенгаузен в інтерв'ю виданню "Апостроф".

Читайте також: Друга зустріч Волкера і Суркова не фінальна, – політолог

"Одна з політичних груп зараз вкладає гроші в розробку модулятора виборів. Це така платформа, яка буде конектитись з великими базами даних виборців. У неї будуть закладатися великі і маленькі польові зрізи і можна буде бачити абсолютну картину по регіонах, по містах, по селах. Бачити, де просідає популярність, де її потрібно посилити, де нагнати спікерів, де прикупити трохи регіонального медіа", – вважає Тизенгаузен.

Ще один проект, каже експерт, – лідерів громадської думки. Цей проект починають прокачувати одразу кілька партій.

"Проект працює наступним чином – створюється якась школа держуправління або школа молодого політика, куди набирається досить велика кількість харизматичних, талановитих молодих людей. Потім ці люди виходять в соціальні мережі, вкладаються гроші в їх розкрутку – і ми отримуємо мережу лідерів громадської думки", – пояснив експерт.

Також політики вдаються до старих технологій. Так, до прикладу Арсеній Яценюк спробував змінити імідж.

"Це була така досить сумна спроба відсторонитися від іміджу незрозумілого ботаніка і перейти в імідж міцного і впевненого в собі мачо. Але, з огляду на те, що "Народний фронт" електорально абсолютно згорів за останній час, а сам Арсеній Петрович, як гравець, навряд чи представляє якийсь інтерес на майбутніх виборах, то він просто намагається піти від попередніх провалів, помінявши імідж", – зазначив експерт.