Три місяці тому прокуратура заборонила їх використання - товар був не сертифікований. Тепер у Державтоінспекції показують отримані документи та висновки служби технічної інформації. Новим дивом техніки пишаються ще більше, аніж “Візирами”.
“Візир” - він відрізняється від способу фіксації "TruCam" приблизно так само, як відрізняються за своїми характеристиками Mercedes і “Запорожець”. Інформація, яка створюється цим приладом, вона не може бути змінена, вона не може бути виправлена, тобто йдеться про стовідсоткову і правдиву інформацію”, - каже заступник начальника ДАІ України Володимир Резніков.
У ДАІ пояснюють - "TruCam" відстежує авто за допомогою лазера, тому помилок “Візира”, який міг приписати водієві перевищення швидкості іншої машини, не буде.
“Потрібно зробити один точний і чесний, а не новий, кожен рік у них якісь нові прилади”, - каже водій Юлія.
“Якщо їх придумують - значить вони потрібні. Водіїв потрібно обмежувати, я думаю, в нашій країні так це точно”, - сказала водій Євгенія.
“Я вважаю, таких приладів повинно бути більше і більше, тому що я не порушую, і це найправильніше”, - каже водій Сергій.
Коштує один прилад майже 100 тисяч гривень. Поки у відомстві їх лише 137. У ДАІ переконують, виявити "TruCam" за допомогою антирадара неможливо. Водночас у Польщі про наближення до подібних приладів водії один одного віднедавна сповіщають по рації.