Про це під час брифінгу після засідання фракції "Слуга народу" розповів заступник голови фінкомітету Олександр Ковальчук. За його словами, законопроекти стосуються автомобілів на єврономерах, які завезли до України до 31 грудня 2020 року.
Що передувало Нардепи запропонували нову схему розмитнення "євроблях": у чому суть
Що саме пропонує фінкомітет
У комітеті, зокрема, вирішили, що розмитнення має коштувати приблизно 1 тисячу євро. Вартість залежатиме від 3 чинників:
- вік автомобіля,
- тип двигуна,
- об'єм двигуна.
"Тобто вартість автомобіля більше до уваги брати не будуть. Чи це разова акція? Так, але ми дуже хотіли б, щоб це остаточно вирішило проблему "євроблях", – зауважив Ковальчук.
Парламентар додав, що комітет продовжить працювати в цьому напрямку, щоб знизити вартість розмитнення й для тих, хто ввозитиме "євробляхи" в майбутньому.
Щодо тих, хто зараз ввозить. Наша робоча група продовжить працювати з метою подолання корупційних схем, з метою наповнення бюджету та з метою зниження вартості розмитнення, але поступово, бо бюджет постраждає та матимемо проблеми,
– констатував голова фінкомітету Ради.
До речі Обіг зброї та дешеве розмитнення авто: що Рада розглядатиме цього тижня
Ситуція з авто на єврономерах в Україні: головне
- У листопаді 2018 року Рада внесла зміни до Митного кодексу, через що підвищили штрафи за незаконне використання автомобіля на іноземній реєстрації – від 8,5 тисячі гривень до 170 тисяч гривень.
- Однак у грудні 2019 року Рада відтермінувала введення збільшених штрафів за порушення ввезення авто на єврономерах. Штрафи досі не діють.
- Власники "євроблях" постійно протестують проти розмитнення.