Вони мають 6-циліндрові двигуни потужністю 300 кінських сил. Внутрішній простір 12-метрової машини повністю переосмислений для зручності пасажирів. Салон поділений на зони з різною ергономікою залежно від того, хто куди їде і як довго перебуватиме в поїздці.
Головною родзинкою "автобуса майбутнього" є система автономного управління CityPilot.
Спеціальний набір камер та сенсорів стежить за рухом, дорожньою розміткою, знаками та світлофорами. Водій при цьому буквально відпочиває – йому не обов’язково торкатися керма чи інших важелів. Автопілот орієнтується за GPS, плавно гальмує на зупинках і так само плавно набирає швидкість.
Дивіться також: Доставка майбутнього: вперше безпілотна вантажівка зробила успішний рейс
Самокерований автобус сам у змозі визначити, чи придатна ділянка дороги для їзди в безпілотному режимі, однак остаточне рішення все ж приймає людина простим натисканням на потрібну кнопку. У непередбачуваних ситуаціях водій у будь-який момент може перейняти керування на себе.
Система CityPilot уже показала себе у дії в Амстердамі, на найдовшій у Європі лінії швидкісного автобусного сполучення, протяжністю 20 км. Запустити самокеровані автобуси в серійне виробництво німецький автоконцерн планує до 2020 року.