2 місце у рейтингу посів Google, 3 - Microsoft. Так, рейтинг General Sentiment відслідковує згадки про компанії, аналізує їх (вони можуть бути як позитивними, так і негативними) та підраховує, скільки б коштувала така кількість публікацій про компанію, якщо б для цього було найнято спеціальне агентство.

В результаті кожен бренд отримує так звану "медіа-капіталізацію". В Apple така "капіталізація", за підсумками четвертого кварталу 2010 року, склала 941 млн. дол., у Google - 876 млн. дол., а у Microsoft - 703 млн.

Після трійки лідерів рейтингу іде Yahoo з показником майже 500 млрд. дол. та Ford- майже 200 млн. До рейтингу не увійшли такі відомі бренди, як Coca-Cola, Pepsi чи McDonald's. Разом з тим, 17 місце посіло агентство Reuters- єдиний представник ЗМІ, що потрапив у рейтинг.