Про це у своїй статті для сайту "24" пише експерт з міжнародних питань Борис Немировський і додає, що суть цих завдань залишається під грифом секретності.

Цивільні експерти з космічної техніки впевнені, що X-37B (або, як його ще називають, ОТВ – від абревіатури Orbital Test Vehicle) транспортував два роки тому під час старту "на спині" ракети-носія Atlas-4 якийсь корисний вантаж. Дехто "по секрету" розповідає, що, буцімто, то був новітній іонний двигун, який випробували в космосі. Інші – про "космічний пластик" та будматеріали для майбутніх військових супутників зв'язку, які не можна буде ні помітити, ані прицілитися по них, аби збити,
– зауважує автор публікації.

Так чи інакше, проект X-37В виявився успішним, йдеться далі.

"Два роки поспіль в космосі – досі на таке не був спроможним жоден керований космічний шатл, бо вони повинні були нести рідкий водень та ще й кисень, аби обслуговувати власні паливні елементи для електропостачання. Х-37В натомість має власні сонячні батареї, які він розкриває в космосі і закриває, сідаючи на Землю. Він сам себе забезпечує електрикою, та ще й протягом довгих років", – розмірковує Немировський.

Повну версію публікації читайте тут: Космічні таємниці США: навіщо Америці секретний орбітальний шатл?

До слова, безпілотник X-37B запустили на орбіту у травні 2015-го, де він пробув 718 днів.